Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak rozdzielić Neostradę 2Mb/s na laptopa i PC?

14 Sty 2010 15:06 1122 5
  • Poziom 8  
    Witam. Jestem posiadaczem neostrady 2mb (lipa) i chciałbym rozdzielic to miedzy laptopa u brata a PC u siebie w pokoju (odległosc 10 m ). Myślałem ze za pomocą routera lecz zdaje sie ze to nie nadaje sie do neo. A wiec co w takiej sytuacji zrobic?
  • Poziom 10  
    Nadaje się, tylko musisz mieć router ADSL. Jeśli nie chcesz to możesz użyć kart sieciowych w komputerach i połączyć je skrętką krossowaną. Później na komputerze podłączonym do neo włączasz udostępnianie połączenia internetowego i gotowe!
  • Poziom 8  
    Jestem troche zielony wiec rozwiń wypowiedz swą
  • Poziom 18  
    Witam może kolega podzielić internet za pomocą swojego komputera tak jak wyżej kolega napisał, niestety minus takiego rozwiązanie jest taki że aby druga osoba mogła mieć internet to pierwszy komputer (ten co udostępnia internet) musi być w tym czasie włączony.
    Natomiast świetnym rozwiązaniem jest właśnie router dzięki któremu nie muszą być włączone oby dwa komputery.
    Co do routera sam osobiście polecam routery z firmy Linksys według mnie jest to jedna z najlepszych firm, natomiast odradzam zakupu routera firmy Dlink, sam już zrobiłem kilka sieci właśnie na routerach firmy Linksys i klienci są do tej pory zadowoleni, natomiast nie mogę tego powiedzieć o ludziach którzy się uparli żeby podzielić im internet na routerach firmy Dlink, głównie do pół roku ci klienci wymieniali routery firmy Dlink na Linksys zazwyczaj przez to że dość często router potrafił się zawieszać, pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Skoro jesteś zielony, to poszukaj informacji na temat udostępniania połączenia internetowego.