Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amplituner i głośniki - mam Sony Bravia KDLV5500 i RDR-AT100

eM-Ce 14 Sty 2010 15:26 1659 2
  • #1 14 Sty 2010 15:26
    eM-Ce
    Poziom 8  

Hej, jestem kobietą i w ogóle nie znam się na elektronice. Zauważyłam, że często tu sobie fajnie doradzacie, więc może i mi doradzicie. Otóż jestem posiadaczką kina domowego Philips, które już zaczyna się psuć. Chciałabym kupić sobie nowy zestaw, ale taki by pasował do sprzętu który już mam. A mam:
    1. Telewizor Sony Bravia KDLV5500
    2. Nagrywarkę Sony RDR-AT100
    3. W perspektywie mam zakup odtwarzacza Blue-Ray również Sony.

Bardzo podoba mi się system Bravia Sync w związku z tym iż można wszystko obsłużyć jednym pilotem. Myślałam o zakupie amplitunera i zestawie głośników. Obecnie mam małe mieszkanie i nie mogę pozwolić sobie ma zakup systemu głośników 7.1, ponieważ nie mam gdzie ich postawić, ani powiesić. Zastanawiam się jednak nad zakupem amplitunera 7.1, jednak nie wiem czy to ma sens, bo jak się kiedyś przeprowadzę, to może lepiej będzie wymienić kino domowe na lepsze bo i technika pójdzie do przodu. Moje typy jeśli chodzi o amplitunery są następujące:

Amplitunery Sony - porównanie
    1. STRDN-1000
    2. STRDH-700
    3. STRDH-500

Teraz czas na głośniki i tu znowu mam dylemat. Podobają mi się głośniki w kształtach bardziej tradycyjnych, niemniej te, które wpadły mi w oko to:
    1. JBL SCS 178
    2. HKTS-7BQ
    3. HKTS-11BQ
    4. Sony SA-VS150h