Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Palnik na olej przepracowany, jak zrobić?

pablo1521 25 Lip 2010 20:30 1325257 4758
    zbyszek1281
    Poziom 20  
    Witam
    Zibies z Delawanem sprawa wyjaśniona u producenta .Chodzilo o podawanie oleju. W oryginalnym adapterze olej jest przekierowany z osi adaptera.Chcę zastąpić kompresor zasilający dyszę sprężarką od lodówki.Próby zrobię w tygodniu. Widzialem takie rozwiązanie w ofercie Gierscha.Niektórzy koledzy forumowi stosują takie rozwiązanie do dysz Delawana.Nie mam doświadczenia jak to dobrać.Kupiłem dwie używane sprężarki po 35zł/szt. i będę kombinował. Podobno zbędny jest reduktor i zawór elektromagnetyczny.Gliceryna w cenie 0,3zł/kg jest dobra. Ja kupuję olej silnikowy po 0,5zł/l.Przy okazji na czym polega róznica w sterownikach LOA22 , LOA24 i czy można stosować je zamiennie do palnika
    Pozdrawiam olejopalaczy
  • Relpol przekaźniki
    pablo1521
    Specjalista - palniki olejowe
    LOA22 , LOA24 można stosować zamiennie.
    A co do sprężarki od lodówki to pamiętaj o olejowaniu bo na sucho padnie po dobie.
    ZIBIES
    Poziom 18  
    Witam szacowne grono.
    Jestemn po próbach z gliceryną ... lipa.
    Podgrzana do 95* "pali się bo musi".
    Jak myślicie - bardziej podgrzać czy kwasem ją?
    Jako dodatek do syfolu jeszcze jak cię mogę, ale sama - kopci i nie ma temperatury.
    Co radzicie?

Pozdrawiam.
    zbyszek1281
    Poziom 20  
    Witam
    Jeżeli słabo się pali to ma za dużo mydła.Podniesienie temp. moze tylko zważyć.Pozostaje tylko redukcja kwasami i cala procedura uzdatnienia do palenia.
    ZIBIES
    Poziom 18  
    Dzięki Zbyszek.
    Właśnie pojawiła się nowa teoria ;-) ....
    Bo było tak.
    Stoi beczka od jesieni ... a mamy lato.
    Podobno gliceryna jest na górze, a my pociągneliśmy z dna ...
    Zobaczymy teraz z góry ...

Na razie
    zbyszek1281