Dyszel po podłączeniu do haka nie nurkuję ? Wydaje mi się że przyczepa jest wysoko zawieszona .
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over theremietek440 wrote:Dyszel po podłączeniu do haka nie nurkuję ? Wydaje mi się że przyczepa jest wysoko zawieszona .
Magister_123 wrote:Panowie jest ktoś w stanie oszacować ładowność
mietek440 wrote:Bajera źle tzn odwrotnie masz założone zapięcia burt.
wojt3k wrote:bajera9 wrote:Skończona można śmigać
a ile waży zgodnie z danymi
Ja mam zastosowaną płytę 9mm ale typową podestową wodoodporna
uszek_1 wrote:Mi się udało coś takiego zbudować.1400x 4000 Osie poszerzanie z golfa. Sprężyny z a4 b6 A w środek sprężyn wstawione amortyzatory z malucha. Rama 80x40x2 dyszel 50x40x3. Hamulec najazdowe hydrauliczny na wszystkie koła. Cofanie realizowane z światła wstecznego I zaworu 6/2poprzez powrót płynu z pompki hamulcowe prosto do zbiorniczka po wbiciu wstecznego. Światła Iveco Daily. Burty 20x20x2a stelaz 14x14x2. Podłoga z desek calowych. Waga ok 300 kg.
kornik1203 wrote:Ja bym zrezygnował z resorów i orków na żecz odbojów gumowych z przyczepy rolniczej takie przyczepy dobrae się prowadzi i można zapiepszać a ona idzie równiutko za autem oczywiście o ile to możliwe. Jeżeli amorki to najlepiej lekko po skośie tak żeby ich nie łamało bo nic niedadzą.
uszek_1 wrote:Ja mam rozwiązanie drugie z tym że amortyzator nie jest maksymalnie rozciągnięte bo gdy przyczepka wpadnie w dołek to nie ma dobicia. Jest z 2 cm mniej niż pełna długość
kornik1203 wrote:Ja bym zrezygnował z resorów i orków na żecz odbojów gumowych z przyczepy rolniczej takie przyczepy dobrze się prowadzi i można zapiepszać a ona idzie równiutko za autem oczywiście o ile to możliwe. Jeżeli amorki to najlepiej lekko po skośie tak żeby ich nie łamało bo nic niedadzą.
bearq wrote:Panowie czy ktoś z was słyszał o zmianie przepisów dot. przyczepek SAM?
Byłem dziś na stacji diagnostycznej gdzie dowiedziałem się że wraz z wejściem nowych przepisów kontroli pojazdów, przyczepki bez homologacji typu "SAM" będą przechodził coroczny przegląd techniczny a koszt ewentualnego przeglądu to około 70 zł.
Z tej reguły są wykluczone przyczepki od producenta z homologacją.