Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Felicia 1,3mpi GLXI odpala na 2, 3s i gaśnie

freeq17 15 Sty 2010 01:18 8960 6
  • #1 15 Sty 2010 01:18
    freeq17
    Poziom 9  

    Witam!!
    Problem pojawił się jakiś czas temu kiedy to chcąc zapalić rano samochód okazało się że po przekręceniu stacyjki samochód zapalił ale nie za bardzo chciał wejść na obroty i po chwili lekki strzał w tłumik i zgasł. Kolejne próby uruchomienia wyglądają do dziś tak że samochód zapala nie wejdzie na obroty traw to 2-3s i gaśnie (wygląda to tak jakby dostał jakąś dawkę paliwa która zaraz się kończy). Moje działanie do wiodło i doprowadziło do tego że: Pompa sprawna, filtr paliwa prawie nowy, świece nowe, wtryski czyste, akumulator full, mostkowanie pinu 17 32 o ile dobrze pamiętam w przekaźniku pompy paliwa też nic nie dało, dodam że wlewając bezpośrednio paliwo do przepustnicy auto na nim chodzi. Proszę o pomoc ponieważ pomysły wyczerpane. Dodam jeszcze że samochód delikatnie czasami przerywał podczas przyśpieszania. samochód nie ma imobilajzera!!!

    2 6
  • #2 15 Sty 2010 03:17
    RobertLodz09
    Poziom 29  

    Ma kolega sprawdzone zasilanie na wtryskiwacze? Odpiąć kostki i kręcąc silnikiem sprawdzić miernikiem czy jest sygnał.Pozdrawiam

    1
  • #3 15 Sty 2010 08:06
    artures71
    Poziom 10  

    Witam,sprawdz czujnik położenia i prędkości wału korbowego,znajduje się na obudowie sprzęgła tuż przy bloku,95% problemów w tych autach to ten czujnik,koszt ok.100pln.Pozdrawiam

    0
  • #4 15 Sty 2010 13:47
    freeq17
    Poziom 9  

    Sprawdzałem zasilanie na wtryskiwaczach i jest. Nowy problem się pojawił z tym że nie ma iskry nie wiem czym to jest spowodowane (ktoś z ekspertów zostawił włączony zapłon, albo nadmierna wilgoć) napięcie do aparatu zapłonowego dochodzi a iskry nie widać.

    0
  • #5 15 Sty 2010 15:18
    maszan
    Poziom 23  

    Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.

    0
  • #6 07 Maj 2012 19:20
    ttpassitt
    Poziom 2  

    Kolega miał podobny problem.

    Okazało się, że w tłumiku zgromadziło się tyle nagaru, że silnik gasł.

    Ja u siebie przy wymianie tłumika zauważyłem, że jest bardzo ciężki.

    0
  • #7 08 Lis 2016 16:46
    stalker1995
    Poziom 17  

    witam ja w tym temacie też mam coś do dodania otóż skoda felicja 1.3 mpi z immo odpala na 2,3 sekundy i gasnie po podlaniu paliwa na przepustnice silnik chodzi normalnie ale gdy przestanę podlewac gasnie dodam że ostatnio rozpadł mi się kluczyk od stacyjki był w nim taki srebrny kwadracik wiem że jest on napewno od immo ale mam go nadal w kluczyku i skoda nie pracuje prawidłowo podejrzewam brak prądu na wtryskiwaczach.a dodam jeszcze ze przy odpaleniu silnik pracuje a gdy ma zgasnąc wyłącza się któryś z przekaźników w skrzynce bezpiecznikowej co to może byc .?

    3