Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

monowtrysk citroen zx 1.6 1992r i duze spalanie

15 Sty 2010 12:14 3354 9
  • Poziom 9  
    witam mam taki problem moja cytrynka pali 15/16 litrow na 100km po miescie z tego co zauwazylem jak zdiolem obudowe z wtrysku to na wolnych obrotach wtryskiwacz strasznie leje wymontowalem go i przemylem w nafcie nic nie pomoglo czy tej przyczynie moze byc wina sondy lambada czy szukac moze innej przyczyny z gory dziekuje za sugestie
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 30  
    Witam jak "leje" ? Jak z strzykawki czy inaczej? Pali się kontrolka od układu wtryskowego? Napisz więcej szczegółów?
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 9  
    witam nie pali sie kontrolka od wtrysku a na biegu jalowym podaje duzo paliwa az sie leje po sciankach przepustnicy po zatym wszystko jest ok tylko to duze spalanie

    Dodano po 4 [godziny] 17 [minuty]:

    witam wszystkich pomoze mi ktos rozwiazac ten problem z duzym spalaniem?
  • Poziom 30  
    Kolego tutaj przyczyn tak dużego spalania może być wiele. Wtryskiwacz powinien rozpylać podczas pracy tzw. mgiełke, dlatego pytałem jak podaje paliwo.Proponuje sprawdzić czujnik temp. płynu od niego zależy również dawka paliwa, sprawdz miernikiem czy zmienia się oporność jak silnik się nagrzewa. Zaczynasz od zimnego a kończysz na ciepłym. Powinno się sprawdzić cisnienie paliwa a jeśli możesz to podmień wtryskiwacz (jeśli masz taką możliwośc ,twój układ wtrys. jest bardzo popularny czyt. łatwo dostępne części).Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    dziekuje ci za podpowiedz w poniedzialek ma mi wyslac caly monowtrysk kupie ten czujnik bo on grosze kosztuje i zobacze czujnik to podejrzewalem bo troche za dlugo trzymal mi wysokie obroty teraz napisze co sie dzieje z sonda lambada jak ja sprawdzalem pare dni temu to sygnal dawla tak jak powina tylko troche pojezdzilem i mialem takie odczucie jak by go troche ciagnelo do tylu a to objaw ze sonda do wymiany ale sobie pomyslalem ze to moze byc juz moje urojenie ze ten wtryskiwacz leje i jest bogata mieszanka nie wiem czy dobrze rozumie i ze sonda podaje do komputera bogata mieszanke lub uboga czyli nie czyta prawidlowo przez ten wtryskiwacz bo on duzo paliwa podaje i silnik go nie przepala wiec odlaczylem sonde i o dziwo silnik dostal lepszego kopa nie ma odczucia ciagniecia do tylu ale co dziwne nie zapala sie kontrolka k na desce a moim zdaniem powina sie zapalic jak jest odlaczona sonda i teraz juz nie wiem czy ta sonda jest dobra czy kupic jakos uniwersalna czy to tylko jest przez ten wtryskiwacz z gory dziekuje jak bys mi wytlumaczyl to.POZDRAWIAM I MILEGO DNIA ZYCZE
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Witam kolege ,co to za obiaw "ciągneło do tyłu" -praca silnika? czy odczucje podczas jazdy samochodem że go coś "trzyma"? Kolega wyżej ,dobrze zauważył że należy sprawdzić czy nie blokują hamulce! Walczysz z układem a tu przyczyna gdzie indziej! Przejrzałem dokumentacje techn. od Mono-jetronica i podają że przy dużym spalaniu należy sprawdzić w kolejnosci:
    -sprawdzić wszyskie połączenia elektryczne i paliwowe
    -sprawdzić układ zapłon.
    -spraw. układ paliwowy
    -wtryskiwacz paliwa
    -sonda lambda
    Pozdrawam
  • Poziom 9  
    witam dziekuje za podpowiedz w srode bede mial nowy wtryskiwacz i sonde lambade
  • Poziom 1  
    Witam , przepraszam za odkopywanie starego tematu ale mam podobny problem. Mój Citroen ZX 1.4 z monowtryskiem również zaczął palić zaskakująco dużo (ok 15l na 100km).Czujnik obrotów z koła zamachowego nie jest połączony z instalacją elektryczną, jak to możliwe że auto w ogóle jeździ , i czy to może być ewentualną przyczyną dużego spalania ?
  • Poziom 20  
    Czujnik o którym piszesz ma być niepodłączony. Co do problemu - wyżej masz porady - zrobiłeś cokolwiek?