Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przedwzmacniacz gramofonowy - jaki zasilacz?

15 Sty 2010 19:00 5235 9
  • Poziom 2  
    Witam!
    Niedawno zakupiłem sobie przedwzmaczniacz gramofonowy Jabela (j-71) w zestawie DYI, a jako, że jestem raczej zielony jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju prądy, mam problem z zasilaniem - Nie potrafie dobrać/zmontować odpowiedniego zasilacza. Z instrukcji nie potrafie nawet wywnioskować, czy ma być zasilany prądem AC czy DC.
    Poniżej wrzucam skan instrukcji montażu z tym jednym nieszczęsnym zdaniem odnośnie zasilania:
    Przedwzmacniacz gramofonowy - jaki zasilacz? Przedwzmacniacz gramofonowy - jaki zasilacz?

I tutaj moja prośba: może ktoś mógłby podpowiedzieć mi, jakiego zasilacza wogóle szukam (o jakich parametrach), albo nawet pokusi się o wrzucenie jakichś linków z allegro... Nie potrzebuje niczego specjalnego, a wiele rzeczy na upartego potrafie zrobić sam, więc mógłby być nawet jakiś schemat montażowy takiego cosia - (byłbym strasznie wdzięczny jeśli miałby coś w stylu instrukcji 'how to', choć szczerze wątpie czy komuś by się chciało, więc może poprostu coś kupię - tylko żeby mnie cena nie zabiła prosze;].)
    Z góry serdeczne dzięki!

Do moderatorów: Jeśli zadałem zbyt banalne pytanie to przepraszam, poprostu nie mam kogo zapytać. Nie przejmujcie sie, wywalcie posta;]
  • Sklep HeluKabel
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Witam.
    Układ należy zasilać stałym napięciem 24V (dobrze odfiltrowanym). Napięcie nie musi być stabilizowane, pobór prądu jest podany. Myślę, że wzmacniacz będzie poprawnie pracował także przy niższych napięciach zasilania - już od ok.15V, ale to trzeba sprawdzić.
    Pozdrawiam.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 25