Witam!
Od jakiegoś czasu w moim seicento piszczał pasek. Wczoraj postanowiłem go wymienić. Pojechałem do sklepu lecz tam nie mieli i chciałem jechać dalej.. i pojawił się problem.. auto już nie odpaliło.. pasek się spalił można powiedzieć bo zostało tylko kilkanaście ząbków. Kupiłem pasek gdzie indziej a autko zaholowałem do znajomego. On z kumplem podjął się wymiany paska. Odkręcił lub poluzował czujnik położenia wału korbowego i coś tam jeszcze.. pasek założyli wszystko zostało dokręcone i autko miało odpalić.. lecz nie odpaliło.. W ogóle nie chciał zaskoczyć.. Wcześniej takich problemów nie było.. auto było wręcz bezawaryjne. Raz autko zaskoczyło lecz po jakimś czasie samo zgasło.. Znajomy mi powiedział że do wymiany jest ten czujnik położenia wału korbowego.
Dzisiaj go będziemy wymieniać.
Czytałem na forum o podobnym problemie.. ktoś wymieniał wszystko lecz popraw nie było a jak się okazało uwalony był ten czujnik.
Czy według was też wina leży w tym czujniku ? Doczytałem, że "Odstęp czoła czujnika od zębów obwiedni zębatej powinien wynosić od 0,4 do 1,0 mm " . Mam nadzieje, że jednak jakoś sobie poradzimy z tym
Od jakiegoś czasu w moim seicento piszczał pasek. Wczoraj postanowiłem go wymienić. Pojechałem do sklepu lecz tam nie mieli i chciałem jechać dalej.. i pojawił się problem.. auto już nie odpaliło.. pasek się spalił można powiedzieć bo zostało tylko kilkanaście ząbków. Kupiłem pasek gdzie indziej a autko zaholowałem do znajomego. On z kumplem podjął się wymiany paska. Odkręcił lub poluzował czujnik położenia wału korbowego i coś tam jeszcze.. pasek założyli wszystko zostało dokręcone i autko miało odpalić.. lecz nie odpaliło.. W ogóle nie chciał zaskoczyć.. Wcześniej takich problemów nie było.. auto było wręcz bezawaryjne. Raz autko zaskoczyło lecz po jakimś czasie samo zgasło.. Znajomy mi powiedział że do wymiany jest ten czujnik położenia wału korbowego.
Dzisiaj go będziemy wymieniać.
Czytałem na forum o podobnym problemie.. ktoś wymieniał wszystko lecz popraw nie było a jak się okazało uwalony był ten czujnik.
Czy według was też wina leży w tym czujniku ? Doczytałem, że "Odstęp czoła czujnika od zębów obwiedni zębatej powinien wynosić od 0,4 do 1,0 mm " . Mam nadzieje, że jednak jakoś sobie poradzimy z tym
