Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

kamera Panasonic NV-VZ10 EG

muminek70 16 Jan 2010 10:02 3378 8
    muminek70
    Level 16  
    Witam.Mam pytanie do znawców bo ja jestem kompletny laik jeśli chodzi o kamery.
    Dostałem tą kamerę od brata który też ją dostał od znajomego.U brata przeleżała rok bo też nie ma pojęcia o co chodzi.Kamera chodzi wszystko się wyświetla i jest pogląd przez wizjer.Ale wracając do tematu,czy może ktoś mi napisać jakie tam wchodzą kasety?Czy musi być jakaś kaseta matka i jak to wygląda? bo znalazłem w internecie opis po angielsku ale krótki i nic specjalnego nie pisze.Jakiś link jeśli można jak to wygląda żebym nie kupił czegoś co się nie nadaje do tego modelu.
    Chcę ją ożywić bo szkoda żeby tak się marnowała.Dziękuję i pozdrawiam.
    bezum1
    Level 23  
    Witam !
    Kamera ta nagrywa na kasetach typu VHS-C , dla odtworzenia jej w zwykłym magnetowidzie VHS potrzebna jest kaseta matka w której można umieścić kasetę z kamery i normalnie ją odtworzyć. Obraz z kamery można też przegrać bezpośrednio z niej na inny nośnik. Zarówno kaseta do kamery oraz kaseta matka są dostępne na znanym serwisie aukcyjnym.
    muminek70
    Level 16  
    czyli wszystkie kasety typu VHS-C pasują do tej kamerki?
  • Helpful post
    bezum1
    Level 23  
    Wszystkie kasety oznaczone VHS-C powinny pasować do tej kamery.
    muminek70
    Level 16  
    O to wielkie dzięki..Jeszcze muszę chyba kupić kartę telewizyjną aby można było materiał zgrać na komputer.
    bezum1
    Level 23  
    Możesz dokupić różne urządzenia do zgrywania standardowego sygnału audio-video na komputer , mogą być to karty wewnętrzne jak i urządzenia na port USB komputera.
    muminek70
    Level 16  
    Kasety kupiłem i działa pięknie;D a czy byś mógł coś polecić? coś na usb albo kart. telewizyjną w rozsądnej cenie;D