Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

kamera Panasonic NV-VZ10 EG

muminek70 16 Jan 2010 10:02 3321 8
    muminek70
    Level 16  
    Witam.Mam pytanie do znawców bo ja jestem kompletny laik jeśli chodzi o kamery.
    Dostałem tą kamerę od brata który też ją dostał od znajomego.U brata przeleżała rok bo też nie ma pojęcia o co chodzi.Kamera chodzi wszystko się wyświetla i jest pogląd przez wizjer.Ale wracając do tematu,czy może ktoś mi napisać jakie tam wchodzą kasety?Czy musi być jakaś kaseta matka i jak to wygląda? bo znalazłem w internecie opis po angielsku ale krótki i nic specjalnego nie pisze.Jakiś link jeśli można jak to wygląda żebym nie kupił czegoś co się nie nadaje do tego modelu.
    Chcę ją ożywić bo szkoda żeby tak się marnowała.Dziękuję i pozdrawiam.
    bezum1
    Level 23  
    Witam !
    Kamera ta nagrywa na kasetach typu VHS-C , dla odtworzenia jej w zwykłym magnetowidzie VHS potrzebna jest kaseta matka w której można umieścić kasetę z kamery i normalnie ją odtworzyć. Obraz z kamery można też przegrać bezpośrednio z niej na inny nośnik. Zarówno kaseta do kamery oraz kaseta matka są dostępne na znanym serwisie aukcyjnym.
    muminek70
    Level 16  
    czyli wszystkie kasety typu VHS-C pasują do tej kamerki?
  • Helpful post
    bezum1
    Level 23  
    Wszystkie kasety oznaczone VHS-C powinny pasować do tej kamery.
    muminek70
    Level 16  
    O to wielkie dzięki..Jeszcze muszę chyba kupić kartę telewizyjną aby można było materiał zgrać na komputer.
    bezum1
    Level 23  
    Możesz dokupić różne urządzenia do zgrywania standardowego sygnału audio-video na komputer , mogą być to karty wewnętrzne jak i urządzenia na port USB komputera.
    muminek70
    Level 16