Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizja TP a Polsat Cyfrowy

tetris000 16 Sty 2010 19:02 2635 6
  • #1 16 Sty 2010 19:02
    tetris000
    Poziom 9  

Witam! Po kolejnym przedłużeniu umowy z TP, zamówiłem telewizję! Otrzymałem zestaw dekoder, talerz i kabelki! I tu mam takie pytanko! Jeżeli mam już zamontowany talerz Cyfrowego Polsatu, to czy można do niego podpiąć jakoś i 2 dekoder? Jeśli tak to w jaki sposób. Proszę również o nazwy lub linki aukcji na PW rzeczy które muszę dokupić (jakieś rozdzielacze sygnału). Z góry dziękuję! ;)
    Przepraszam za taki chaos w poście ;) Jestem totalnie zielony w tych sprawach! ;)

Linków do aukcji nie podajemy!
    Co do reszty to naprzód trzeba coś poczytać potem pytać .
    Regulamin p.10.11 i 14 - GKVIDEO

0 6
  • Pomocny post
    #2 16 Sty 2010 19:12
    pasc
    Poziom 19  

Hmm...

Zieleni nie widać...:D ale chaos z lekka i owszem...

skoro masz antenkę jakąś zamontowaną to:

- jeśli korzystasz juz z czegoś (Polsat Cyfrowy) chcą się pod tę antenę podłączyć musisz założyć konwerter podwójny...Twin (wpisz w wiadomym portalu aukcyjnym Twin...i sobie coś kupisz napewno).... polecam Twin Inverto...czarny...albo biały jak lubisz :D

- jeżeli nie korzystasz z dekoderka to podpinasz tę antenkę do TP dekoderka i już :D

Zadnych tam rozgałęziaczy i tym podobnych "cudów niewidów"

pozdr

0
  • Pomocny post
    #3 16 Sty 2010 19:21
    630176
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 16 Sty 2010 19:29
    tetris000
    Poziom 9  

A czy do tego konwertera muszę dokupywać jakieś akcesoria do montażu go na talerzu? Bo on ma troszke inna budowe niż ten który mam aktualnie (czyli pojedyńczy), i nie wiem czy bedzie pasował ;)

0
  • #5 16 Sty 2010 19:32
    630176
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 17 Sty 2010 11:45
    piszcza
    Poziom 14