Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Telewizja TP a Polsat Cyfrowy

16 Jan 2010 19:02 3130 6
  • Level 9  
    Witam! Po kolejnym przedłużeniu umowy z TP, zamówiłem telewizję! Otrzymałem zestaw dekoder, talerz i kabelki! I tu mam takie pytanko! Jeżeli mam już zamontowany talerz Cyfrowego Polsatu, to czy można do niego podpiąć jakoś i 2 dekoder? Jeśli tak to w jaki sposób. Proszę również o nazwy lub linki aukcji na PW rzeczy które muszę dokupić (jakieś rozdzielacze sygnału). Z góry dziękuję! ;)
    Przepraszam za taki chaos w poście ;) Jestem totalnie zielony w tych sprawach! ;)

Linków do aukcji nie podajemy!
    Co do reszty to naprzód trzeba coś poczytać potem pytać .
    Regulamin p.10.11 i 14 - GKVIDEO
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    Level 19  
    Hmm...

Zieleni nie widać...:D ale chaos z lekka i owszem...

skoro masz antenkę jakąś zamontowaną to:

- jeśli korzystasz juz z czegoś (Polsat Cyfrowy) chcą się pod tę antenę podłączyć musisz założyć konwerter podwójny...Twin (wpisz w wiadomym portalu aukcyjnym Twin...i sobie coś kupisz napewno).... polecam Twin Inverto...czarny...albo biały jak lubisz :D

- jeżeli nie korzystasz z dekoderka to podpinasz tę antenkę do TP dekoderka i już :D

Zadnych tam rozgałęziaczy i tym podobnych "cudów niewidów"

pozdr
  • Helpful post
    User removed account  
  • Level 9  
    A czy do tego konwertera muszę dokupywać jakieś akcesoria do montażu go na talerzu? Bo on ma troszke inna budowe niż ten który mam aktualnie (czyli pojedyńczy), i nie wiem czy bedzie pasował ;)
  • User removed account  
  • Level 14