Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV TDI 1999r alarm i immo

agata80 16 Sty 2010 22:14 5026 8
  • #1 16 Sty 2010 22:14
    agata80
    Poziom 9  

    Witam

    Przytrafiła mi się dziwna sytuacja. Postaram się opisać dokładnie ale przyznaję, że mogą być niedociągnięcia bo niewiele wiem. Mianowicie chodzi mi o alarm i immo w golfie IV. Jak kupowałam auto mówiono mi, że nie ma alarmu. Jednak jak otwiera się auto z kluczyka i zaraz po włożeniu kluczyków do stacyjki zaczyna wyć. Wnioskuje, że nie został odblokowany immo. Wówczas używałam pilota, wystarczyło że zamknełam i otworzyłam auto i było ok. Normalnie auto otwieram z pilota. Wtedy to był przypadek, dzieki któremu coś się dowiedziałam o aucie.

    Dzisiaj nie mogłam otworzyć auta z pilota (możliwe że rozładowały mi się baterie - spędziłam 4h na stoku i baterie chyba siadły na mrozie). Otworzyłam z klucza mając nadzieję że odpalę, nie dało rady. Alarm wył przy każdym otwieraniu drzwi (poza drzwiami kierowcy). Po wymianie baterii auto odpaliłam, alarm dalej wyje, a centralny zamek nie działa.

    Co było przyczyną takich zawirowań? I co dalej z tym zrobić?? Czy wina kluczyka, czy może ja zawiniłam otwierając auto z klucza?a

    Pomożcie
    A.

    0 8
  • #2 17 Sty 2010 10:12
    jkm73
    Poziom 21  

    Czy jesli zamkniesz auto z pilota to mryga dioda w drzwiach kierowcy? Czy jesli potem otworzysz drzwi kierowcy kluczykiem ta dioda nadal mryga? I zostaw jeszcze na jakies 2 min samochod z zamknietymi drzwiami ale nie na kluczyk,porostu same drzwi zamknij a potem otworz i zobacz czy zapali sie lampka oswietlenia wnetrza.

    0
  • #3 17 Sty 2010 21:06
    milejow
    Poziom 42  

    Pewnie siedzi bezpilotówka i blokowanie z wkładek (chyba i tak nic z tego nie rozumiesz)
    Doprowadzić do stanu sprawności pilota fabrycznego albo usunąć alarm

    0
  • #4 18 Sty 2010 16:31
    jkm73
    Poziom 21  

    albo fabryczny z uszkodzoną krancówką w drzwiach

    1
  • #5 18 Sty 2010 18:12
    252257
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 18 Sty 2010 18:33
    milejow
    Poziom 42  

    jkm73 napisał:
    albo fabryczny z uszkodzoną krancówką w drzwiach

    Fabryczny alarm nie blokuje auta, robi to tylko immo. Natomiast bezpilotówka z podłączoną blokadą da się wyłączyć tylko z pilota fabrycznego lub procedurą awaryjną. Otwierając auto z wkładki drzwi, nie wyłączamy alarmu a więc i nie zdezaktywujemy blokady, efekt-syrena wrzeszczy i auto nie pali

    0
  • #7 18 Sty 2010 22:56
    agata80
    Poziom 9  

    jkm73 napisał:
    Czy jesli zamkniesz auto z pilota to mryga dioda w drzwiach kierowcy? Czy jesli potem otworzysz drzwi kierowcy kluczykiem ta dioda nadal mryga? I zostaw jeszcze na jakies 2 min samochod z zamknietymi drzwiami ale nie na kluczyk,porostu same drzwi zamknij a potem otworz i zobacz czy zapali sie lampka oswietlenia wnetrza.


    Pilot nie działa, dioda w drziwach pali się cały czas poza sytuacją kiedy odpalę silnik, wówczas gaśnie. Światło w aucie nie zapala się po ponownym otworzeniu drzwi.
    Jeszcze dzisiaj rano po włożeniu klucza do stacyjki alarm wył, a po kilku godzinach jazdy już nie. To samo tyczy się przednich drzwi pasażera.

    Czy ja zawiniłam, czy może ktoś próbował mi się włamać? Czy całe to zamieszanie wywołały wyładowane baterie czy to że otworzyłam auto z klucza?

    0
  • #8 22 Sty 2010 13:08
    tommasz262
    Poziom 2  

    Wymień baterię w pilocie i bedzie po kłopocie

    0
  • #9 22 Sty 2010 13:53
    agata80
    Poziom 9  

    Baterie były wymienione zaraz na początku (patrz mój pierwszy post).

    Teraz jedynie co mi się nasuwa: posputy jest centralny zamek, bo nie mogę zamknąć wszystkich zamków przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy (zamykają się tylko drzwi kierowcy). Mam nadzieję, że z pilotem jest wszystko ok, być może daje sygnał radiowy ale skoro centralny nie działa tak jak należy to znaczy że centralny jest popsuty? a może macie inne spostrzeżenia? Proszę o opinie

    0