Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polsat cyfrowy + TNK z jednej anteny

kamillo1493 17 Jan 2010 21:03 5159 14
    kamillo1493
    Level 9  
    Witam!
    Jestem całkiem zielony w tych sprawach więc prosze o wyrozumiałość.
    Posiadam obecnie cyfrowy polsat podlaczony do anteny standardowej z polsatu( 80 albo 90cm). Chciałbym kupić sobie do drugiego pokoju dekoder Telewizji na Karte.
    I tu pojawia sie moje pytanie. Czy do podłączenia tych dwóch dekoderów do jednej anteny wystarczy mi podwojny konwerter + dodatkowy kabel czy trzeba zrobić coś jeszcze? Moze jest potrzebne jakieś inne urzadzenie? Z góry dziękuje za pomoc.
    dzac44
    Level 1  
    Konwerter typu twin i dodatkowy kabel
    EKG
    Level 14  
    Witam. Dorzucę coś od siebie - koniecznie konwerter INVERTO, oraz kabel dobrej jakości.
    kamillo1493
    Level 9  
    Bardzo dziękuje za pomoc. Tak myślałem ale wolałem się upewnić.

A tak przy okazji myślicie, że ta telewizja na karte się opłaca? Miał ktoś z was już z tym do czynienia?
    bodzio667
    Level 18  
    To zależy co lubisz oglądać. Jeśli TVN i inne z wspomnianej paczki to jak najbardziej się opłaca. Ale jeśli liczysz na coś więcej, to się zawiedziesz tak jak ja. Niestety byłem zmuszony zakupić CP zależało mi na optymalnej ofercie jakiej nie zapewnia TnK - mała ilość dostępnych kanałów... Nie robiąc reklam to wolałbym Cyfre+ oferuje świetne kanały, lecz jest za droga jak dla mnie.

Pozdrawiam.
    myslak12
    Level 13  
    tnk ja wiem czy sie oplaca? 0,5 mln odbiorcow no nie wiem czy sie oplaca,nie bierz inni kupia.

Polsat tani - cyfra droga.zabobony jakies , w cyfrze abonament po 22zl w promocji i drogo? za to co polsat daje za 37zl i wiecej.
    piszcza
    Level 14