MID 128 PID 105 FMI 2-- Sporadyczne lub niewłaściwe dane,wartość podawana przez czujnik jest nieprawdopodobna w odniesieniu do wartości z czujnika ciśnienia w skrzyni korbowej i czujnika ciśnienia atmosferycznego.......sprawdź połączenia czujnika z ECU,możliwe że sam czujnik jest uszkodzony i podaje niepoprawne sygnały.
FMI 5 przerwa w obwodzie.
MID 130 PID 37 FMI 0-- Dane prawidłowe lecz wartość powyżej normalnego zakresu,ciśnienie przekracza 9,2 bara,możliwe że uszkodzony regulator ciśnienia w układzie lub sam czujnik.
MID 136 PSID 64 FMI 4-- Zwarcie do masy....zwarcie w przewodach lub uszkodzony zawór elektrozawory Y11 i Y12 posiadają wspólna masę która jest podłączona do ECU ale w tym przypadku zwarta jest z masa pojazdu,sprawdź instalacje wiązki do kabiny z prawej strony ramy (SW)