ACS:
7: komunikacja miedzy jednostkami sterujacymi ACS, brak komunikacji wzdloz rozowej szyny CAN, zwarcie lub przerwa, sprawdz wiazke i zlacza
18: komunikacja z jednostka BMS, brak sygnalu z BMS, nieprawidlowe dzialanie BMS lub usterka w komunikacji w czerwonej szynie CAN
APS:
341: sterowanie praca sprezarki, otwarty obwod
647: regulacja ciśnienia, w ukladzie bylo wiecej niz 13 bar
679: regulacja ciśnienia, ciśnienie powietrza zwieksza sie gdy jednostka sterujaca wylacza sprezarke
727: niewiarygodna wartosc cisnienia powietrza, cisnienie nigdy nie osiaga zadanego poziomu, APS nie moze wykonac regeneracji
BMS:
nie mam takich kodow bledow jak podales
COO:
5: komunikacja miedzy tachografem a koordynatorem zostala przerwana
24: poziom paliwa, zwarcie lub przerwa w obwodzie czujnika paliwa, usterka czujnika poziomu paliwa
34: niski zakres, zawor elekttromagnetyczny zakresu niskiego pobiera prad o natezeniu zbyt niskim lub zbyt wysokim, zwarcie, przerwa, usterka elektrozaworu
35: zakres wysoki. jak wyzej tylko dotyczy zakresu wysokiego
47: napiecie zasilania koordynatora jest zbyt niskie, zwarcie lub przerwa w obwodzie, zbyt niskie ladowanie
EMS:
4614: czujnik predkosci silnika 2, sygnal z tego czujnika byl nieprawidlowy
4613:czujnik predkosci silnika 2, spadek predkosci silnika pomiedzy dwoma impulsami
4358 czujnik predkosci silnika 1, jak wyzej tyle ze czyjnik 1
53253: ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porownaniu z cisnieniem znaminowym
55296;55297;55298;55299 wewnetrzna usterka w jednostce sterujacej, nieprawidlowe lub niewiarygodne dane
Kasowanie za pomoca SDP3