Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy istnije możliwość naprawy pompki paliwa?

22 Sty 2010 22:21 9035 16
  • Poziom 12  
    Witam, mam peogeota 205 1.0 Benzyna-okoła 2 miesiecy temu wymianiałem pompke, spaliłem ją bo odpalałem bez wahy.Po wymienie pompa pracowała bez problemu-jednak kilka dni temu-zabrakło mi paliwa i troche znowu ją "przegrzałem" na sucho-zalałem paliwo i odpalił od razu. Potem kilka dni jeździłem bez rezerwy i nic sie nie działo-podobno jeżdząc czesto an rezerwie pompa nie ma chłodzenia.Postawiłem samochód w dzień i za ok. godziny chciałem odpalić i rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Akumulator ładowany przez noc.Rozkręciłem oryginalna pompe- istnieje jakaś naprawa tego silniczka, czy wyłącznie total wymiana ?
    Czy istnije możliwość naprawy pompki paliwa?
    Czy istnije możliwość naprawy pompki paliwa?
  • Poziom 26  
    pompka jest zagniatana polem elektromagnetycznym ,polecam filmy edukacyjne .

    Dodano po 1 [minuty]:

    czystość w zbiorniku paliwa jest podstawą ,sprawdz czy nie ma zanieczyszczeń,przytykają sitka w pompce
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Przecież te pompy są w obudowie plastikowej, więc jak to rozbierzesz nie psując?.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    ok, dzieki za odp-nic tylko kupić pompe i wlać do pełna.Prawdą jest jeśli sie jeździ często na rezerwie też można ją spalić?
  • Poziom 33  
    No to nie miałeś okazji takiej zobaczyć?. Ja takie mam trzy przed sobą 0580 453 508.
  • Poziom 42  
    Teraz takie pompy są ogólnie dostępne , ale w początkach lat dziewięćdziesiątych było z nimi trudniej i drogo. Wtedy opłacało sie je "naprawiać".
    Zobacz czy jest przejście na pinach pompy -= omomierzem , zanurz ją całą w oleju napędowym /ropie/ i podłącz zasilanie , może się odezwie.
  • Poziom 12  
    Podłaczyłem ją zanurzoną z akumulatora i działa.Problem z pompką minął-ale peogeot nadal nie odpala. Nawet z holu
  • Poziom 42  
    Zmierz ciśnienie paliwa na zasilaniu , może pracować ale nie daje odpowiedniego ciśnienia. Z holem ostrożnie abyś nie miał innych kłopotów.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Delikatnie podlałem paliwa do gaźnika, ale nic to nie dało.Chyba powinien odpalić na tym co podlałem ?
  • Poziom 20  
    Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem jest regulator ciśnienia. najczęściej jest to okrągły element , taka puszka , trudno to mi opisać
    Sprawdzenie jest proste po odkręceniu przewodu powrotu wystarczy na chwile uruchomić pompę i powinna popłynąć benzyna . Jeśli nie, to pompa jest uszkodzona mechanicznie i jest nie do naprawy . Jeśli popłynie paliwo to usterki należy szukać gdzie indziej .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Witam, chce sprawdzić czy pompa podaje do filtra i od razu bym sprawdził czy za filtrem wylatuje paliwo. Tylko widze tam dwa al'a filtry, jeden jest z wlotem od dołu a wylot od góry lub odwrotnie, a drugi ma też dwa wężyki ale na górzą są one. Oba są myśle od paliwa-jeden chyba do zwrotu do baku-który mam spr ?