Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 406 2.1 TD 98. Prędkościomierz nic nie pokazuje

23 Sty 2010 08:10 5373 7
  • Poziom 12  
    Peugeot 406 2.1 TD 98. Prędkościomierz nic nie pokazuje :///

    Prędkościomierz marki Sagem, obrotomierz działa, prędkościomierz stoi w miejscu :(

    Co się stało i jak to naprawić Panownie ?
  • Poziom 32  
    Trzeba dostać się do zegara, typowa usterka, skąd jesteś byłoby łatwiej
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    georgesgr napisał:
    bodzio012 napisał:
    Trzeba dostać się do zegara, typowa usterka, skąd jesteś byłoby łatwiej

    Skad wiesz? A moze nadajnik, a moze interface, a moze okablowanie?
    Najpierw diagnoza, potem naprawa.
    Pozdrawiam, Georges


    Nie spotyka się często co ty napisałeś, jednakże nie znaczy to że możesz nie mieć racji, ale niech zacznie od licznika :-)
  • Poziom 27  
    problem opisywany na stronach peugeot klubu
  • Poziom 12  
    Cos nowego, liczniki tez nie działają....

    Wiec nie wiem czy to zimne luty od "gniazda" prędkościomierza (dlaczego nie działa zliczanie jeśli lcd działa ?), wydaje mi się że czujnik padł w takim wypadku.

    Pytanie gdzie on jest, jak go wyciągnąć i czy można go naprawić (z tego co widziałem na fotkach to ślimak na drążku włożonym do obudowy plastykowej gdzie sygnal zmienia na analogowa, wiec prawdopodobnie tam jest zimny lut lub cos innego poszlo co mozna juz naprawic bez trudu (to ponoc prosciutka plytka).


    Wie ktos jak tam sie dostac i gdzie on moze byc ? Wiem tylko ze niby k. skrzyni po stronie kierowcy ale za bardzo nie widzialem (nie mam kanalu, samochod stoi na plytach a po srodku i bokach zwirek wiec mam troche miejsca by tam wejsc.

    Z gory dzieki Panowie za pomoc :)



    A druga sprawa wie ktos cos moze na temat komputera w tym Peugocie ? Tzn. czy juz chlopaki rozpracowali sygnaly i wiadomo ktory co mowi tak zeby mozna samemu wrzucic na lcd swoje wlasne informacje na swoim menu moze w kolorowym lcdku.... ??
  • Poziom 12  
    Jako że nie spotkałem się z opisem co to może być:

    - czujnik (2piny), wyciągnięty, przeczyszczony, przygotowany do rozłożenia, jednakże po sprawdzeniu czujnik daje napięcie jak się nim w ręce kręci (btw. troche oleju się polało ze skrzyni, dolać ??)
    - płyta z prędkościomierzem wyciągnięta i przelutowana w miejscach gdzie prędkościomierz, ogólnie sprawdziłem i nie ma przerw między pinami do prędkościomierza a opornikami i innymi układami, jednym słowem to nie zimny lut
    - ponoć tylko V6 ma układ sterujący więc to odpada.
    - styki przeczyszczone od tasiemki

    Ma ktoś jakiś pomysł co dalej sprawdzać ?