Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cordoba kilka usterek w jednym czasie

23 Sty 2010 12:36 1336 10
  • Poziom 10  
    Witam ostatnio w jednym momencie pojawiło sie kilka problemów z moja Cordoba 1,6 (1F) 95r Auto przestało jezdzic na paliwie po rozgrzaniu (zimny jest ok), na gazie zwiekszyło się spalanie o 50% oraz zauważyłem falowanie silnika na obrotach lub zatrzymanie się ich na 2tys.
    Proszę o pomoc od czego zacząć co wymieniać.
  • Poziom 29  
    A może kolega dokładniej opisać co sie dzieje , i jakie są obiawy?
  • Poziom 42  
    Strasznie jesteś tajemniczy. Opisz kiedy to falowanie obrotów na gazie , benzynie , paliwo to gaz i benzyna , to jak to jest?
    To monowtrysk , uszczelka na podstawie zespołu wtryskowego , fałszywe powietrze.
  • Poziom 31  
    Ja stawiam na sondę albo potencjometr przepustnicy lub czujnik temperatury silnika (przerwa w obwodzie)
  • Poziom 12  
    Stawiam na sonde. Ja mam tak czasami i u kumpla w e36 było podobnie , wymiana sondy pomogła. Ale to tak dla przykładu. Ponoć u mnie łyka olej i wymiana sondy bez remontu to błąd bo nagar z oleju ją znowu zabije wiec nic nierobie.
  • Poziom 42  
    Co ma czujnik temp. chłodziwa do instalacji gazowej ,, chyba , że to gazownia na wtryskach?
  • Poziom 31  
    Czujnik temp silnika odpowiada za mieszankę paliwa i zwiększa obroty biegu jałowego no i reguluje w pewnym stopniu kont zapłonu przecież jest go łatwo odczytać w vag i po kłopocie.
  • Poziom 27  
    Kolega emeryt Ci bardzo dobrze powiedział te uszczelki to zmora tych silników
  • Poziom 10  
    Falowanie silnika nastepuje na biegu jałowym na gazie i na benzynie.
    Dziś zauważyłem że jak odłacze wtyczke w czyjniku temperatury cieczy chłodzącej obroty z 2tys spadaja do 950
  • Poziom 29  
    czujnik tem. w tych silnikach ma duże znaczenie wymień go nowy kosztuje ok 20zł będzie nie to auto ;)
  • Poziom 10  
    dzisiaj Kupiłem i założyłem nowy czujnik wraz z oringiem jak powiedział sprzedawca orginalny. Objawy jakby troche ustąpiły obroty czesto zawieszają się na 2000 ale po chwili spadaja do 900-1000 i w tym przedziale falują.
    Kolejnym elementem który wymienić to uszczelka na podstawie zespołu wtryskowego?