Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subwoofer samochodowy - AVT2477 - Jaki głośnik?

BSK 23 Sty 2010 13:07 3057 7
  • #1 23 Sty 2010 13:07
    BSK
    Poziom 9  

Jak wyżej. Chciałbym się dowiedzieć na jakim głośniku mogę zrobić subwoofer do auta?
    Wiem ze musi mieć 4ohm tylko nie wiem jaki przedział mocy RMS lub max.
    Jakiś STX czy tonsil? Oby niedrogi był:P
    Chce go zasilić wzmacniaczem AVT2477 na TDA1562.
    Jestem początkującym i to mój pierwszy projekt:P

0 7
  • #2 23 Sty 2010 13:26
    adam313890
    Poziom 12  

Cześć. Jak kiedyś zaczynałem przygodę z elektroniką to też miałem same problemy. A więc, chcesz dobry głośnik to wzmacniacza niezłej klasy. Jest kilka głośników o dobrych parametrach:
    http://www.stx.pl/gdn-30-500-4-ap.html - tego na pewno nie spalisz i jest nawet tani
    http://www.profet.pl/car_audio_sklep_suby.html - tutaj jest ich kilka, nawet niezłych.

Tonsil' i nie polecam, ale jest jeden model warty uwagi - tonsil EXPLOSIV

Jeszcze możesz poszukać głośników marki Pioneer, ale to z wyższej półki.

Przedział mocy to 100W-1000W

0
  • #3 23 Sty 2010 13:38
    BSK
    Poziom 9  

W opisie tego wzmacniacza pisze ze ma 70w. I nie wiem czy to jest max czy rms?
    Myślałem ze mam szukać głośnika coś koło 60-100W rms. Myślałem nad GDN 25-100-4 SC, czy to zły pomysł?
    Chyba muszę się jeszcze sporo nauczyć:P

0
  • #4 23 Sty 2010 13:42
    c_04
    Poziom 21  

Witam