Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z Alternatorem VW BORA

free111 24 Jan 2010 17:11 3438 10
Bosch
  • #1
    free111
    Level 11  
    Witam....

    od razu zaznaczam ze fachowcem nie jestem....

    chodzi o VW Bora pojawil mi sie napis na komuterze ALTERNATOR WORKSHOP i kontrolka o braku ladowania.
    Mienika nie posiadam to pomiarow jeszcze nie bylo wiec pierwsza mysl to koniec szczotek, zabralem sie za wymontowanie (ponizej fotki) nie jestem pewien jakiej dlugosci minimum powinny byc te wystaja na okolo 9mm... Sa jeszcze dobre czy juz do wymiany??
    jezeli nie to, to czeka mnie kupno miernika i sprawdzanie lub prosto do mechanika....

    Problem z Alternatorem VW BORA
    Problem z Alternatorem VW BORA
  • Bosch
  • #2
    glosny83
    Level 28  
    Kup miernik szczotki ok.
  • Bosch
  • #3
    viper555
    Level 39  
    To dosyć dobre alternatory i psują się przede wszystkim regulatory a widzę że ten co masz to jakiś zamiennik.P
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    Ireneo
    Level 42  
    Tani miernik to 20 zł,posiadacza bory stać raczej na to a nam pozwoli na lepszą diagnozę jak opiszesz dokładniej problemy z alternatorem i przejściami kabelków.
  • #6
    free111
    Level 11  
    to jest bosch napewno... made in GB...
    no to lece po miernik... jak jeszcze gdzies kupie to sprawdze...
  • #7
    viper555
    Level 39  
    Motronic wrote:
    Viper, ale Bosch to nie zamiennik!


    Niestety prawdziwy bosch jest dokładnie opisany.P
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    free111
    Level 11  
    viper555 wrote:
    Motronic wrote:
    Viper, ale Bosch to nie zamiennik!


    Niestety prawdziwy bosch jest dokładnie opisany.P


    czy o taki opis ci chodzi... zalezy od switla i nie zawsze widac...
    Problem z Alternatorem VW BORA

    a miernika juz nie kupie dzisiaj... pozostaje czekac do jutra....

    czytalem na angielsko jezycznych forach to ludzie przy bledzie ALTERNATOR WORKSHOP wymieniali caly akumulator... ale to chyba najlatwiejsze rozwiazanie i bardziej kosztowne...
    jezeli nic nie wymysle to czeka mnie nowy....
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    ele5
    Conditionally unlocked
    Zgadzam się,regulatory awaryjne to fakt, ale "kończą" się w nich także bardzo często "pierścienie" wirnika.

    Dodano po 57 [sekundy]:

    Ale z wymianą nie ma problemu w przeciwieństwie do chorego alternatora Valeo