Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kangoo 1.5 dci 2007

25 Sty 2010 09:59 6347 6
  • Poziom 10  
    Witam.
    Dzis rano padł mi akumulator było -20. Podmieniłem go na zapasowy. Po założeniu akumulatora nie zapala sie kontrolka podgrzewania świec żarowych - poza tym wszystko działa, rozrusznik kręci kontrolki pozostałe działaja jak nalezy. Ktos wie co mogło sie stać? Dziękuje z góry za pomoc

    Dodano po 49 [minuty]:

    Dodam jeszcze że przed wyjęciem kontrolka działała prawidłowo i podgrzewanie działało.
    Nie zrobiłem żadnego zwarcia, bezpieczniki są wszystkie dobre.
    Pomocy!!!!
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 30  
    Pytanie czy akumulator ma taką samą wartość jak poprzedni - tego nie napisałeś. Poza tym świece nie zawsze się załączają. Jak silnik jest gorący to nie ma takiej potrzeby
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Akumulator jest o 6 Ah mniejszy ale to nie ma wydaje mi sie znaczenia jest prawie nowy i naładowany co najważniejsze. A silnik cóz jest zimny autko stoi na dworze. Nawet gdy by było ciepłe to kontrolka swieci tak ok. 10 sekund.
    Przed wymiana akumulatora dzis rano świeciła ok 1 minuty
    Po wymianie nie świeci wcale.
  • Poziom 30  
    Naładuj wcześniejszy akumulator i podłącz go ponownie. Proponuję, abyś skontrolował bezpieczniki i czy aby na pewno nic nie rozłączyłeś podczas wymiany aku. Na początek bezpieczniki - wiem, że sprawdzałeś, ale dla pewności raz jeszcze...

    Kolego powiedź czy auto odpala normalnie? Jeśli tak to obstawiam, że spaliła się żaróweczka w liczniku od sygnalizacji świec
  • Poziom 10  
    Bezpieczniki są dobre bo 2 razy sprawdziłem w obydwu skrzynkach.
    Auto nie odpala bo nie ma podgrzewaniaświec i napewno nie jest to wina żaróweczki kontrolnej
  • Poziom 30  
    Trzeba sprawdzić przekaźnik świec żarowych. Zobacz czy jest zasilanie na listwie świec
  • Poziom 10  
    Kończę temat.
    Przyczyna jak zwykle banalna.
    Przewody były namarźniete - włacznik awaryjny jest montowany do przegrody akumulatora a przewody z wyłacznika wchodzą do wiązki głównej. Jeden nie łączył w zacisku kostki. Poprawiłem wszystko działa.Pozdrawiam i dzieki wszystkim co chcieli pomóc.