Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z odbiorem sygnalu. Antena siatkowa.

kukisp 25 Sty 2010 20:36 3122 3
  • #1 25 Sty 2010 20:36
    kukisp
    Poziom 8  

Witajcie

Jeżeli to zły dział to przepraszam.
    Mam problem z jakością sygnału. Mam antenę siatkowa która kiedyś bez wzmacniacza odbierała super sygnał TVP1,2, Polsat. Niestety po pewnym czasie sygnał zaczynał robić się gorszy wiec tato mój kupił wzmacniacz co pomogło lecz nie trwało to długo. Dzisiaj sygnał na TVP1 jest taki ze da się oglądać a na TVP2 i Polsat sygnał jest do bani. Czy to cala antenę trzeba wymienić czy tylko ta płytkę w środku sam nie wiem nie znam się na tym. Dodam żeby był jaki kol wiek sygnał potrzebny jest wzmacniacz w czym tkwi problem. Przepraszam za chaotyczne pisanie ale nie jestem dobry w budowaniu zdań. To tyle czekam na odpowiedzi.

0 3
  • #2 26 Sty 2010 00:16
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

Zmień antenę na ATX.
    Jeżeli ta pierwsza działała na symetryzatorze to ATX załatwi to 3 razy lepiej.

0
  • #3 26 Sty 2010 14:40
    terrade
    Poziom 36  

Za mało danych. Przede wszystkim sprawdź co i skąd obierasz Link, bo masz 3 możliwości: Solina *G.Jawor'*, Przemyśl *Tatarska Góra*, Krosno + *Sucha Góra*.

Po objawach strzelam, że odbierasz z najbliższej Góry Jawor, kanały są tam tak wysokie 52 i 58 (oraz TVP1 35), że wraz ze zużywaniem się kabla (a zwykle fani siatek stosują najtańsze, najgorszej jakości) tłumienie rośnie, czasem do ogromnych rozmiarów i im wyższy kanał/częstotliwość tym bardziej. Więc wymiana kabla to podstawa, ale siatki też nie są zbytnio trwałe więc może i wymiana anteny.

0
  • #4 26 Sty 2010 22:11
    irekr
    Moderator

Antena siatkowa to najgorszy wybór z mozliwych.
    Po pierwsze to nie jest antena.

W Sanoku w zalezności od miejsca z odbiorem może być bardzo róznie.