Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat punto 55s...... przepustnica

maciekchn 26 Sty 2010 17:33 4502 13
  • #1 26 Sty 2010 17:33
    maciekchn
    Poziom 21  

    cześć mam punto 1 55s z 97r 1,1 LPG i nie chce odpalić... kreci lecz nie załapuje ,wcześniej palił na dotyk ale rozebrałem przepustnice by dostać się do krokowego(przeczyścić bo obroty na postoju się bujały) lecz nie moglem śrub odkręcić wiec skręciłem i tak auto 3dni stało bez rozruchu po czym chciałem odpalić auto ju nie odpaliło 1dnia zero, sam rozrusznik wczoraj troszkę łapało i dziś to samo 4razy przekręcę i akumulator pada .... pompa podaje bo słychać ja w zbiorniku , przekaźnik tez słychać z pod maski wtrysk się zapala i gaśnie pala się tylko olej o aku. Kable wymieniane niedawno co może być przyczyna ......



    A i ciekawostka jeszcze wychodzi czarny wężyk z pokrywy gdzie są bezpieczniki (przekaźnik ,bezp.układu wtrysk.zapłonowego) i jest skierowany w dol i zakończony wkręcona nakrętka w wylot(zaślepiony)....co to???


    Przyznam się ze auto sprzedaje i nie mam co ładować kasy w niego.

    0 13
  • #2 26 Sty 2010 22:28
    modeno
    Poziom 10  

    Skoro czyściłeś przepustnicę to musiałęś wszystko od niej odlączyć .Posprawdzaj wszystkie przewody czy są podłączone W szczególności do czujnika podciśnienia gdzie dochodzi taki wężyk z powietrzem Jeszcze jedno odłącz akumulator i zostaw go tak na godzinkę .Potem podłącz i spróbuj zapalić.

    0
  • #3 26 Sty 2010 23:38
    Krzysiek534
    Poziom 16  

    Zmierz jaki jest spadek napięcia w czasie rozruchu.

    0
  • #4 27 Sty 2010 07:14
    maciekchn
    Poziom 21  

    Sprawdzałem wszystko jest ok tak jak powinno być podłączone jest.Dzis pożyczę miernik sprawdzę napięcie.

    0
  • #5 27 Sty 2010 13:32
    maciekchn
    Poziom 21  

    Sprawdźcie czy wszystko na miejscu jest na 99.9999 % tak ale może coś przeoczyłem...https://obrazki.elektroda.pl/98_1264595507.jpg

    0
  • #6 27 Sty 2010 17:07
    Wrobel3
    Poziom 2  

    Mam ten sam problem co ty tyle tylko ze ja odłączyłem aku w te mrozy i go ładowałem teraz CODE nie gaśnie (odłaczałe i podłaczałe nic nie pomaga) moze ktos wie co to jest?

    0
  • #7 27 Sty 2010 18:03
    maciekchn
    Poziom 21  

    Dobra namęczyłem się ale odpalił .... nie gaśnie ikonka wtrysku i na gazie gaśnie nie trzyma obrotów....

    a w twoim przypadku to chyba immobilizer sprawdź inny kluczyk lub odłącz aku na 2h

    0
  • #8 27 Sty 2010 18:21
    czerwona strzała
    Poziom 12  

    A może pompa paliwowa ?? Jak zostanie w niej woda to zamarznie i może sie spalić, sprawdz czy przeczy po włączeniu zapłonu przeż ok 2-3 sek. Jeżeli nie sprawdz bezpiecznik od niej pod maską przy przekażniku pompy paliwa

    0
  • #9 27 Sty 2010 18:36
    Wrobel3
    Poziom 2  

    a czy to mozliwe zeby cos z kluczykiem sie stało, jest tam jakies szklane ,COŚ"Albo immo czy mogł sie sam rozkodowac?Podstawa to to ze nie ma pradu na swiecach i swieci code POMOCY! RE:Mam ten sam problem co ty tyle tylko ze ja odłączyłem aku w te mrozy i go ładowałem teraz CODE nie gaśnie (odłaczałe i podłaczałe nic nie pomaga) moze ktos wie co to jest?

    Dodano po 3 [minuty]:

    pompa ok działa Brzeczy! tylko czemy ta iskra znikła czyli parad? immo to mógł zablokowac?

    Dodano po 41 [sekundy]:

    pompa ok działa Brzeczy! tylko czemy ta iskra znikła czyli parad? immo to mógł zablokowac?

    0
  • #10 27 Sty 2010 21:09
    czerwona strzała
    Poziom 12  

    sprawdz może czy jest napięcie dochodzące do cewki ?? a jak immo to jest problem, zresetuj kompa, odłącz go na jakiś czas

    0
  • #11 27 Sty 2010 22:17
    Wrobel3
    Poziom 2  

    odłaczałem kompa nic nie pomaga,ile kosztuje diagnoza u mechanika? jak wepnie sie pod kompa wtedy dowiem sie co nie tak?

    Dodano po 2 [minuty]:

    a i jak poznacz czy ten moj kluczyk to matka no ma w sobie takie małe szklane cos, to bedzie ten?

    0
  • #12 28 Sty 2010 01:59
    RobertLodz09
    Poziom 29  

    Kolego klucz matka jest "bardzo gruba" i znacznie wieksza od normalnego klucza. Nie sposób tego nie zauważyć! Musisz mieć do swojego auta 3 klucze - 2 normalne +1 matka wraz z karta zawierajacą kod do immo ,tzw. karta Fiat Code.

    0
  • #13 01 Lut 2010 19:42
    zbysszek20
    Poziom 11  

    Kolego Wrobel3, sprawdź masowanie komputera, podczas takiej pogody modło ci zaśniedzieć połączenie z masą (najczęściej przy silniku blisko prawego koła, lub na karoserii nad kołem - prawym- też spotkałem). Zdejmij wtyczkę z kompa i sprawdź pin 34 i 17 tam ma być minus. A z diagnozą u mechanika daj sobie spokój, samo wpięcie to ponad 50zł, a jak padło ECU (tzn. synchro immo) to 40% ceny kompa rozkodowanego masz w kieszeni.

    0
  • #14 01 Lut 2010 20:32
    kris2683
    Poziom 9  

    wcisnij inercyjke ipomoze jest pod siedzeniem kierowcy lub na prawym nadkolu w srodku auta pod schowkiem

    0