Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 2.5 V6 TDI - Potrzebny wsad licznik 4B0 920 933G ver12

27 Sty 2010 13:14 8840 22
  • Poziom 20  
    Witam Szanownych kolegów.
    Potrzebuję wsad licznika do Audi A6 2002 rok numer licznika to
    4B0 920 933G ver12 koniecznie od 2.5V6 TDI i nie ALROAD.
    Zmieniany był licznik i jest o takich samych nr, jednak od wersji Allroad i przekłamują kilometry.
    Niestety nie można zrobić kodowania na wersję na "normalnych kołach".
    Podczas próby kodowania wskakują stare wartości i nic nie mogę z tym zrobić.
    Próbowałem Vagiem, Commanderem i ręcznym skanerem diagnostycznym, we wszystkich przypadkach nie zapisuje nowego kodowania.
    Może ktoś miał taki przypadek??
  • Poziom 13  
    Witam !

    Może trochę nie na Twój temat ale chcę pomóc, posiadam wsad do licznika z Audi 2002 rok po lifcie z pełnym fisem tylko numery się troszkę różnią, może Ci się przyda! Pozdrawiam Audi A6 2.5 V6 TDI - Potrzebny wsad licznik 4B0 920 933G ver12
  • Poziom 20  
    Wolę nie kombinować bo to strasznie "oporny licznik" próbowałem wpisać mu Wsad z verD09 o tym samym nr tj(4B0 920 933G) i na LCD licznika jest "FUSE" na innym wsadzie jeszcze z inna ver(chyba 11) jest "DEF" wiec jak inny nr licznika to w ogóle nie ma sensu próbować.
    Ale dzięki za zainteresowanie:cry:
  • Poziom 17  
    a 4b0 920 936PX vd011 D17 to jest polski 2,5 tdi tylko ze z 2000rok
    pasowało by zebys zamiescił swój wsad tak to nie ma z czym porównac, ja jak przerabiam angielskie liczniki w przekładkach to nie pakuje całego wsadu tylko kawałekgdzie jest kwestia szybkosciomierza musisz tak spróbowac

    Dodano po 30 [sekundy]:

    a zapomniałem zapytac o ile ci ten licznik oszukuje?
  • Poziom 30  
    proponuje odczytac zawartość i podać tutaj.
  • Poziom 11  
    Witam,to wsad z mojego licznika jest to 4B0 920 933G D12 VDO 110.080.128/001,PIN 8479,przebieg coś około 155 000 tyś.Mam pytanie czy ktoś potrafiłby wyedytować wsad ponieważ pomimo że znam pin starych zegarów oraz nowych,niemoge go dopasować do ecu.Auto to A6 2002 stary licznik 4B0 920 900Q,
  • Poziom 20  
    Kolego ten licznik w jakim aucie był(jaki silnik i skrzynia manual/automat).
  • Poziom 33  
    VDO i MMarelli na pewno nie zagra.
  • Poziom 11  
    Niejestem pewien z jakiego auta,licznik kupiłem,miałbyć od A6 a silnik jakaś v6,a wracając mojego problemu to dlaczego pin który odczytałem ze starego licznika i sterownika silnika jest taki sam a do starego licznika niemoge sie nim zalogować ?
  • Poziom 11  
    Witam,kolego janusz2008 nie wprowadzaj ludzi w błąd skoro nie jesteś pewny,udało mi sie przełożyć te zegary w miejsce 4B0 920 900 bez ruszania zawartości pamięci tak więc jest to jak najbardziej możliwe.
  • Poziom 33  
    Może nie wiesz, że jedna literka na końcu zmienia zawartość licznika i firmę. Nie mam zamiaru się tłumaczyć. Na przyszłość podawaj dokładnie dane licznika np. 4b0920900c. A dlaczego jw.
  • Poziom 10  
    witam. pozwole dołączyć się do tematu. Stawiam licznik od audi a6 2003r.
    4b0 920 933g D12. Potrzebny wsad do takiego budzika zakryptowany. Moze ktos posiada w swoich zbiorach.
    Z góry dziękuje.
  • Poziom 20  
    mam już poprawny wsad wrzucę w poniedziałek bo mam w pracy
  • Poziom 10  
    Dzięki, czekam do poniedziałku.
  • Poziom 1  
    Witam. Dołączam się do tematu z gorąc prośb o wsad do licznika audi A6 4B0 920 933 M D14 krypto. Bardzo proszę o pomoc
  • Poziom 10  
    Witam odświeżę temat. Proszę o wsad do licznika audi A6 4B0 920 933 M VDO D15 Bardzo proszę o pomoc
  • Poziom 2  
    4B0920933L potrzebny wsad o takim numerze, jest ktoś w stanie pomóc??
  • Poziom 11  
    Problem z licznikiem.

    Witam Bardzo serdecznie forumowiczów i wszystkich użytkowników auta marki audi i nie tylko.
    Mam pewien problem z licznikiem w Audi A6 C5 1.9AWX z 2002r gdyż bardzo oszukują mnie wskaźniki tj.
    - temperatura cieczy chłodzącej

    - wskaźnik paliwa (działa od pełnego zbiornika do połowy skali i dalej koniec. Zapala się na wyświetlaczu rezerwa na pełnym zbiorniku paliwa a wyłącza po przejechaniu ok. 250-300km od tankowania). W tej chwili to już patrzę na przejechane kilometry aby gdzieś nie stanąć na trasie. Gdy przejadę ok. 800km wskaźnik paliwa wendruje na stan pełny paliwa a rezerwa już się nie zapala. Wedla wskazań Polskiego Vaga 4.9 uszkodzony czujnik w baku (czujnik poziomu paliwa G ) Osobiście sprawdzałem go w baku jest dobry, styki na suwaku czyste, przewody elektryczne nie mają przerw z pływaka do licznika, są dobre.

    - wskaźnik naładowania akumulatora wskazówka poza skalą na max ładowanie aku 14,4V prawidłowe bo sprawdzałem.

    - żarzenie się kontrolki świec żarowych (najlepiej widać jadąc nocą)

    - załączanie się na wyświetlaczu kontrolka hamulca ,,czerwony wykrzyknik” poczym zgaśnie lub znowu się zapala i tak w koło. Sprawdzałem Vagiem, brak błędów.

    - to samo czerwonej kontrolki temp cieczy chłodzącej po odpaleniu auta po nocy, wiec raczej silnik nie przegrzewa się. Na Vagu błąd czujnika temp. Cieczy. Wymieniałem już że 4razy i wkoło tak można bez zmian. Dlatego już wiem że to wina licznika.

    - Brak podświetlenia licznika w paru miejscach, ale z tym się uporałem.

    Licznik to Magneti Marelli Jaeger ½ Fis biała obudowa z tyłu 2 wtyczki niebieska/zielona +3 od anteny radia. Niklowane obwódki zegarów w oryginale Nr 4B0 920 900 Q KOMBI+WEGFAHRS. M73 D04 kodowanie 40
    Byłem w serwisie, za usługę powiedzieli mi 2054zł więc dałem sobie spokój bo mnie nie stać:(. Dlatego rozważam wymianę na inny używany, bo tego już mam normalnie dość. Totalny szajs.
    I tu mam pytanie do fachowców czy mogę zamontować licznik z pełnym FIS-em VBOczarny z tyłu (słyszałem dobre opinie o tych licznikach) z 3 wtyczkami by zrobić na wyświetlaczu jeszcze spalanie i spiąć radio tak przy okazji? Manetki kupię, jakiś licznik używany w dobrym stanie też + jeszcze tą szarą 3wtyczke szarą tak by wszystko działało. Moja wiedza ogranicza się tylko do sprawdzenia błędów polskim vagiem 4.9
    Aha i najważniejsze. Jakich oznaczeń na liczniku powinienem szukać by przełożenie było prostrze?
    Mieszkam w okolicach Kielc. Może byłby ktoś w okolicach kto mógłby się tego podjąć?
    Proszę o pomoc. Marek
  • Poziom 10  
    Witam, do anno007, czy udało się postawić licznik vdo 4B0 920 933G D12, ja mam podobny problem, podpinam na stole do vag commandera i nie mogę zapisać, po podłączeniu pod vcds pokazuje jakies krzaczki jakies tam vdo wyświetla tylko a reszta to sieczka. Spróbuję jeszcze wrzucić wsad przez programator.