Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przejściówka SCART + mini-jack -> S-Video?

Sound3D 27 Sty 2010 15:57 9975 12
  • #1 27 Sty 2010 15:57
    Sound3D
    Poziom 15  

Witam. Czy istnieje taka przejściówka SCART + mini-jack -> S-Video? Chce z laptopa wyświetlać obraz na TV + dźwięk. TV ma złącza SCART i Chinch (Audio Stereo + Video).

Czy tak połączone zadziała? Lub w jaki inny sposób można to połączyć?

0 12
  • Sklep HeluKabel
  • #2 27 Sty 2010 16:33
    andrzejlisek
    Poziom 28  

Sprawdź, czy telewizor obsługuje S-Video w złączu SCART, nie każdy obsługuje.

Jeżeli nie obsługuje, to między chrominancję, a luminancję należy wstawić kondensator.

Opisy pinów obu złącz są w internecie.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 27 Sty 2010 16:43
    Sound3D
    Poziom 15  

A jak mogę to sprawdzić? Nie znam się za bardzo na tym...

0
  • #4 27 Sty 2010 17:55
    andrzejlisek
    Poziom 28  

Kup przejściówkę Euro<->SVideo+3xChinch oraz kabel SVideo. To wystarczy do podłączenia obrazu. jeżeli telewizor nie obsługuje SVideo, to obraz będzie czarno-biały.

0
  • #5 27 Sty 2010 22:14
    Sound3D
    Poziom 15  

No TV ma tylko EURO i Chinch (czerwone, białe, żółte). S-Video nie ma. Czyli koloru nie będzie?

0
  • Pomocny post
    #6 27 Sty 2010 23:50
    andrzejlisek
    Poziom 28  

Nie zrozumiałeś, o co chodzi.

Chodzi mi o to, że złącze Euro przewiduje standardy CVBS, SVideo i RGB, ale nie każdy telewizor obsługuje SVideo przez Euro. Aby to sprawdzić, nalezy kupić takie coś:

Przejściówka SCART + mini-jack -> S-Video?

Do tego kabel z końcówkami SVideo, połączyć i sprawdzić. A jeżeli obraz będzie czarno-biały, to wtedy kupić kabel SVideo<->CVBS i podłączyć do gniazda CVBS od strony TV.

0
  • #7 15 Mar 2010 16:05
    dominik_fil
    Poziom 17