Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez 1,6GLI 95' Wtrysk jednopunktowy Abimex

21 Lip 2004 19:42 4750 10
  • Poziom 11  
    Witam

    Problem polega na tym - od dlozszego czasu auto stalo i rozladowal sie akumulator :( wiec wyjolem go aby naladowac... ale najpierw odpalilem kablami od auta kolegi i pojechalem na jazde testowa, przejechalem moze 3km i auto zgaslo i juz nie zapalilo po wielu prubach :( (brak iskry na swiecy sprawdzilem tylko ta przy 1 cylindrze) i tak po ogledzinach zauwazylem przepalony bezpiecznik znajdujacy sie przy komputerku po prawej stronie za schowkiem... bezpiecznik jest na kablu idacym do cewki zaplonowej... po wlozeniu nowego bezpiecznika po kilku sekundach nastepuje jego przepalenie... auto jest mi bardzo potrzebne a nie wiem co robic bardzo prosze o informacje z gory dziekuje.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 32  
    Czy dobrze zrozumiałem, że wyjąłeś akumulator, odpaliłeś z innego samochodu i pojechałeś bez akumulatora? Jeśli tak to mogłeś narobić sobie sporo szkód.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 11  
    Nie akumulator zostal podlaczony ale byl kompletnie rozladowany... po tym jak juz stanolem to wyjolem akumulator i niebylo go w aucie jakies pare godzin a teraz jest nowy naladowany...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Hmm no nie wiem myslalem ze to bosch sugerowalem sie chyba napisami na przekaznikach brzy sterowniku... a co do warystora to gdzie go moge znalezc w instalacji no i czy to mozliwe zeby przez niego nie bylo iskry?? a no i te 17V hmm alternator nie daje wiecej niz 14 z hakiem a odpalalem od kolesia alta i u niego akumulator tez bankowo 17V nie daje wiec troszke to dziwne...
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel

  • Poziom 21  
    To jest Polonez z układem wtryskowym Abimex.Prawdopodobnie iskra jest na 1 i na 4 cylindrze a nie ma na 2 i 3.Jeśli tak jest to jest uszkodzony moduł znajdujący się pod cewkami wysokiego napięcia.
  • Poziom 11  
    jak pisalem wyzej iskry nie ma na pierwszym cylindrze a na pozostalych niesprawdzalem wiec opcja padnietego modulu chyba odpada no i co z tym wywalanym bespiecznikiem ?? zwarcie czy moze cos innego?? (sam zwarcia nie zrobilem bo przeciez jechalem ...)
  • Poziom 20  
    Może trochę off topic zapodam ale ja mam w swoim Bosha i gazownicy tak mi się wpięli w zasilanie cewki że po ok. roku zrobiło się zwarcie. Jeśli dobrze pamiętam to przewód zasilający cewkę u mnie ma ekran (chyba że to też jakaś modyfikacja niefabryczna) a oni go pokroili, posmarkali cyną i pociągnęli sobie jakiś kabelek w bok i zaizolowali taśmą która się trochę rozkleiła. No i miałem kiedyś rebusa jak 3 razy pod rząd wkładałem bezpiecznik i co chwila się palił.

  • Poziom 27  
    Takie objawy beda przy uszkodzonej cewce, najlepiej (najdrozej) wymienic caly modul cewki lub podmieniac pojedynczo cewki
  • Poziom 11  
    OK teraz czesc dalsza ... dzis bylem zerknac co jest nie tak ... wiec tak zwarcie zrobilem bespiecznik siedzi jak nalezy sprawdzalem iskre i teraz zaczely sie schody na 1 cylindrze iskry nie ma ale juz na 4 byla na 2 tez (iskra byla bardzo slaba ale to chyba wina swiecy na ktorej to sprawdzalem, normalnie mam wkrecone noweczki) a 3ciego juz nie zdazylem sprawdzic bo z cewki poszedl DYMEK ... i teraz pytanie czy to sie stalo z powodu uszkodzonej cewki czy poprostu gdzies dalej musze szukac?? a no i co z tym modulem??

    Z gory dzieki za jakies porady i informacje
  • Poziom 9  
    Koledzy mam pytanko mam poldka na boschu i padła mi cewka bo 1 i 3 ma iskre,a 2 i 4 ma iskrę ale przez chwilę,a mam cewkę od abimexu,dało by radę przerobić takie coś????