Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kangoo 2005r 1,5 DCI nie odpala Delphi

27 Sty 2010 22:15 21369 7
  • Poziom 9  
    Witam
    mam problem z 1,5 DCI a więć po wymianie silnika 2 tygodnie auto chodziło i umarło.
    silnik zakupiłem z przebiegiem 46 tyś bez osprzetu, wczesniejszy slnik miał przekulane 270 tyś.
    Standardowo wymieniłem nowy rozrząd, osprzęt przełożyłem autko odpaliło i jezdziło 2 tygodnie. Fakt jest taki iż na wolnych obrotach troche silnik wpadał w wibracje (od razu wykluczam rozrząd gdyż procedura mówi iż po ustawieniu rozrządu przekręcić 2 obroty silnikiem o 2 pełne obroty koła wałka rozrzadu i tak uczyniłem i blokady idealnie się zgrały z wałem i rozrzadem ).
    Przyszły mrozy auto zaczeło odpalać za 4 razem. póxniej za 10 a teraz wogóle nie odpala. Filtr paliwa nowy, swiece żarowe założyłem nowe, działa przekażnik świec żarowychi nadal nic.
    Auto podpiąłem pod komputer i są błędy typu:
    -DF130 Spalanie w cylindrze No1
    -DF133 Spalanie w cylindrze No2
    -DF137 Regulacja ciśnienia w rampie paliwowej, prąd niskiego przepływu powyżej maksimum
    -DF132 Spalanie w cylindrze No3
    -DF137 Regulacja ciśnienia w rampie paliwowej, ciśnienie poniżej wartości maksymalnej
    -DF131 Spalanie w cylindrze No4
    -DF137 Regulacja ciśnienia w rampie paliwowej, poniżej wartości minimalnej

    Teraz kwestia co jest tego przyczyną wtryskiwacze czy pompa paliwa ????
    Jest to system Delphi pompa wtryski, nie ma pompy paliwa w zbiorniku tylko smok, pompa wtryskowa samoczynnie zaciąga paliwo do układu wtryskowego.

    Jesli ktoś miał podobne problemy albo wie od czego zacząć proszę o pomoc.

    Wtryski wymontowane jutro jadę do sprawdzenia czy są ok czy coś z nimi nie tak:(

    Pozdrawiam Jesse
  • Poziom 15  
    Sprawdzałeś aktualnie rozrząd?, czy się nie przestawił?
  • Poziom 9  
    Nie sprawdzałem lecz nigdy nie zdarzyło mi się a żeby się porzestawł rozrząd.
    Dziś już tego nie ogarnę z braku sił ale jutro jeszcze to sprawdzę.
  • Poziom 17  
    jak juz zaczynało coraz gorzej palic to trzeba było zwrócic uwage na przelewy w wtryskach a usterke miał bys przed oczami
  • Poziom 9  
    A dokładniej ?? Jesli są uszkodzone wtryski więcej przelewa mniej przelewa?? Zaznaczam nie jestem specjalistą od Diesla to mój pierwszy zawsze dłubałem ale tylko i wyłącznie w Benzynowych silnikach z usterkami było prościej.
  • Poziom 9  
    A więc Panowie Wtryskiwacze padły w trupa. Zawiozłem dziś do zrobienia za 2 godziny odbierałem :) ( na szczęście części były na miejscu). Jeden wtryskiwacz lał cały czas 3 kolejne zatarte. Wymieniony cały środek na nowy koszt 2000 zł. Troche boli ale auto działa, nie wpada w wibracje na wolnych obrotach, nie trzeba było ich programować na nowo gdyż zapisałem numery który wtrysk gdzie był.