Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mam problem z modułek komfortu passat B5

grisza1986 28 Sty 2010 13:26 10496 16
  • #1 28 Sty 2010 13:26
    grisza1986
    Poziom 8  

    Mam problem jakies dwa tydodnie temu jak tak mocno sypał snieg wychodze jak zwykle rano do auta i widze mojego passata casłego zasypanego śniegiem wygladało to jak igo heh ale wróćmy do tematu chciałem go otworzyc z pilota ale pilot nie reagował ?? poszedlem po miotłę odsypałem całe auto ze śniegu i nic dalej nie mogłem otworzyc z pilota wogule nie reagował wkurzyłem sie otworzyłem go z kluczyka odpalam auto i chcialem otworzyc okno ale żadne nie działało ani w góre ani w duł podświetlenie w środku też padło, tylna klapa tez sie nie chce otworzyć no i nie działa alarm wogóle dioda w drzwiach pasażera przy rygielku nie mryga. Po dodłączeniu do vada mogół komfortu wogóle nie chce sie połączyć rozebrałem wykładzine była wilgotna ale modół komfortu był suchy załatwiłem sobie nowy sprawny moduł podłączyłem go i tez nic nie działa wkurzyłem sie i założyłem spowrotem stary i tak jedziłem bo nie wiedziałem co mu jest. Po paru dniach zaczęło wszystko działać i tak jezdziłem z tydzień. Wczoraj zaczął padać snieg była zawierucha sypało strasznie dzisiaj musiałem znowu odkopywać auto i znowu to samo nie działaja podswietlenie szyby klapa wszystko to co wtedy dlaczego mi sie to dzieje tylko wtedy jak gruba warstwa śniegu zasypie moje auto tak juz było wszystko ok. A dodam jeszcze po ostatnim zasypaniu jak mi sie pierwszys raz posypalo to wszystko i po kilku dniach samo naprawiło i wszystko zaczeło działać to odrazu podłączyłem auto pod kompa i odczytałem błędy moze po tych zapisanych błędach z waga bedzieci potrafili mi pomóc

    To te błędy z Vaga:

    953 Przekroczenie czasu włączenia oświetlenia wnętrza
    nieznane ustawienie przełączników - BŁĄD SPORADYCZNY
    1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
    1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
    1389 Przełącznik tylnej klapy-F124
    zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
    1135 Czujnik kontroli wnętrza
    obwód przerwany
    928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220
    nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
    929 Siłownik zamka centralnego prawy przód-F221
    nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
    931 Siłownik zamka centralnego prawy tył-F223
    nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

    0 16
  • #2 28 Sty 2010 13:36
    adamo
    Poziom 21  

    Witam sprawdz okablowanie lewy próg wiazka do przegladu Pzdr

    0
  • #3 29 Sty 2010 08:03
    wiktora4
    Poziom 11  

    Zwarcie w klapie a dokładnie mały stycznik w środku mechanizmu zamka klapy numer części 8D5 959 489 dostał wody i zaśniedział a teraz robi zware bo woda zamarza rozszerza się i styka

    0
  • #4 29 Sty 2010 13:24
    grisza1986
    Poziom 8  

    I jak mam teraz sie dostać do tej klapy zeby ją otworzyć i zeby to naprawić?

    1
  • #5 29 Sty 2010 14:53
    ele5
    Poziom 26  

    Klape zostaw w spokoju! Co ma stycznik do całej masy błedów CAN!!! Masz brak komunikacji ze sterownikami umieszczonymi w każdych drzwiach. Zrób tak jak pisze kolega adamo a także zajrzyj do samego modułu pod dywanami bo pewnie "pływa"

    0
  • #6 29 Sty 2010 23:13
    grisza1986
    Poziom 8  

    Moduł juz sprawdziłem nic nie pływa jest cały i suchy dla pewnosci załatwiłem inny zeby sprawdzic czy to nie moduł komfortu i nic to nie dało wiec moduł odpada. Więc co to?

    0
  • #7 29 Sty 2010 23:45
    AUTOMARCIN
    Poziom 13  

    nie klapa brak napiecia lup masy comfortu , niemasz komunikacji ze sterownikiem wiec odepnik kostke od comfortu i spr czy masz zasilanie i masy jak nie to podaj sa tam przewody z kilku łączą sie w jeden i te złącza sie sypią

    0
  • #8 30 Sty 2010 00:14
    grisza1986
    Poziom 8  

    Napięcie na moduł jest bo juz to sprawdzał mechanik. A które to dokładnie moga byc kable ? jakie kolory ? cięzka spraw jest z tym komfortem nie mozna dojść co mu jest napiecie ma. Dzieje sie to wszystko jak mocnie popada snieg a tak było dobrze.

    1
  • #9 30 Sty 2010 10:06
    ele5
    Poziom 26  

    AUTOMARCIN czytaj dokładnie. Komunikacja jest! przeciez odpytał komfort na błędy. Do kolegi grisza czy zrobiłes to co Ci kazał kolega ADAMO??? P.S Po podmianie modułu komfortu na inny nie LICZ na to że otworzysz auto z pilota!! Trzeba odpowiednio przypisać piloty do nowego komfortu.Pamiętaj o tym. Ale z tego co widzę to ten temat przerasta twoje możliwości.

    0
  • #10 30 Sty 2010 19:20
    Andiv
    Poziom 32  

    Tak jak ktoś pisał przepatrz druty. Jak to nie kable to wyjmij moduł z tej puchy i zdejmij mu obudowe, na 90% będzie zielono.

    0
  • #11 30 Sty 2010 20:17
    darek091
    Poziom 1  

    Pozdrawiam,to pierdolka-zobacz kable przy sterowniku w drzwiach kierowcy,pewnie zielone.

    0
  • #12 31 Sty 2010 23:14
    grisza1986
    Poziom 8  

    Dziwna dla mnie rzeczą jest to ze jak jezdzę po czasie potrafi sie wszystko pojawic i wszystkie te rzeczy działają a jak tylko włacze oswietlenie w środku odrazu wszystko ginie i nie dzialaja szyby i wszystko to co opisałem.

    0
  • #13 09 Lut 2010 17:33
    grisza1986
    Poziom 8  

    Wiązka sprawdzona faktycznie było zielono kable na nowo połączyłem i wszystko działa. dzięx

    0
  • #14 09 Lut 2010 20:28
    mariuszolkusz
    Poziom 17  

    Dopisz innym którą wiązkę robiłeś i jakie kable były zielone .Pisałeś na PW o tym problemie . Pozdro.

    0
  • #15 10 Lut 2010 20:08
    grisza1986
    Poziom 8  

    Jak ktos ma ten sam problem niech sprawdzi wiązke tą odrazu przy module komfortu pociagajcie za kable powinny sie rozrywac jak są zielone w środku pozniej je połączcie. Nie ma okreslonych kolorów trzeba wszystko sprawdzić bo kazdy z nich może być zgnity.

    Dodano po 8 [minuty]:

    Pozniej musicie przeczyścic odpływy wody pod akomulatorem zeby sie nie lało do srodka bo znowu bedziecie mieli taki sam problem.

    0
  • #16 11 Lut 2010 20:59
    mariuszolkusz
    Poziom 17  

    Kolego grisza 1986 robisz sobie z nas (Forumowiczów i z Elektrody ) jaja .Na Twój temat dałem Ci odpowiedż 21.01 2010 o godz.20.46. Szkoda pisać tyle pytań o to samo .Pozdro dla kolegów z forum .

    0
  • #17 21 Wrz 2010 18:46
    wojciech.trans
    Poziom 10  

    witam

    mam pytanie gdzie się znajduje cały sterownik alarmy i gdzie mogę zlokalizować syrenę od alarmu w passacie b5 kombi z 2003. jak go kupowałem w niemczech na ogłoszeniu pisało że na alarm ale tylko gdzy zamykam i otwieram to mrugają kierunki a syrena nie piknie. jak można sprawdzić czy on wogóle ma jakiś alarm???

    pozdr Łukasz

    0