Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A6 2,5 TDi Pompa VP44 - czy wysłać do regeneracji?

28 Sty 2010 13:40 4411 12
  • Moderator Samochody
    W 004 w actual mam cały czas 0° niezależnie od obrotów silnika, po wprowadzeniu sterownika w BS słychać że kąt się zmienia, silnik inaczej pracuje, ale i tak chodzi jak traktor
    To co wysłać pompę do regeneracji ?
  • Poziom 22  
    Ogólnie te pompy ustawia się mechanicznie, jakie masz wartości grupy 001 ??
  • Moderator Samochody
    Pompę się ustawia imbusem szóstką na lewym kole wałków, ale jak mam ją ustawić, jak cały czas pokazuje 0° ? Na szczęście w tym aucie jest tiptronic, więc za chwilę zacznie migać PRND jednocześnie i klient w końcu zdecyduje się na naprawę
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    4 grupa nastawów podstawowych obadaj. A wtryskiwacz sterujący jest dobry? Jak on się uszkodzi to silnik ma problem z określeniem konta wtrysku.
  • Moderator Samochody
    To jest jakiś pomysł, układ elektryczny jest ok, bo VAG nie zgłasza błędów, ale sprawdzę needle lift sensor oscyloskopem
  • Poziom 31  
    Carrot, pamiętasz może, finał tej usterki? Mam podobny problem (+błąd 00550) przyznam się, że stawiałem na zatarty nastawnik kąta i wtryskiwacz sterujący nie przyszedł mi do głowy.
  • Poziom 21  
    Przy uszkodzonym wtrysku sterującym pokazuje 0°.Ale powinno także skutkować stosownym blędem w pamięci ECU.
  • Poziom 31  
    To co jeszcze może być winne temu, że co bym nie robił (czy dodawał gazu, czy przestawiał pompę) i tak vag pokazuje zero.
  • Moderator Samochody
    W tej A6, którą robiłem przyczyna była prozaiczna, uwalony czujnik temp cieczy, który cały czas dawał informację do sterownika rzędu 15-20 °C, drugim kwiatkiem, była pęknięta membrana w N18, co skutkowało stale zamkniętym EGR i zawyżonymi wartościami z przepływomierza. Klient jeździ i jest zadowolony, na moje krzywe ucho ten silnik jeszcze nie chodzi tak jak powinien, ale jak jemu się podoba, to mnie też ;)
  • Poziom 31  
    Dzięki carrot, u mnie prawdopodobnie elektronika w pompie. Po wpięciu omomierza pod n108 brak wskazań.
  • Moderator Samochody
    N108 ma mieć kilkanaście Ω, jak ma przerwę i kable całe, to niestety trup
  • Poziom 31  
    Tak też myślałem, ale jeśli tylko N108 to czy vag nie powinien tego wyłapać?
    (dlatego, że nie wyłapał, podejrzewam elektronikę pompy)
  • Poziom 31  
    Wyjaśnione, sterownik ok. N108 martwy.
    dzięki carrot