Czytałem dużo na "Elektrodzie" o montażu obrotomierza z poloneza benzynowego do diesla i sam już niewiem co robię źle, że mój obrotomierz jednak nie działa. W silniku mam czujnik halla z którego wychodzą 3 piny podpisane kolejno 1,2 i 3. Wyczytałem że należy pin 1 podłączyć jako impuls, a 2i 3 pin podłączyć razem tak jak na fotce (z lewej strony 2 i 3 pin, a z prawej 1 pin). Według tego podłączenia mój obrotomierz nie działa.
Dodano po 4 [minuty]:
Z drugiej strony czytałem że można podłączyć ten pin co jest na fotce z prawej strony do wyjścia "W" alternatora. Jednak u mnie ciężko jest wyciągnąć alternator a musiałbym to zrobić żeby olutować to wyjście "W". I jescze nie mam pewności czy to by działało

Dodano po 4 [minuty]:
Z drugiej strony czytałem że można podłączyć ten pin co jest na fotce z prawej strony do wyjścia "W" alternatora. Jednak u mnie ciężko jest wyciągnąć alternator a musiałbym to zrobić żeby olutować to wyjście "W". I jescze nie mam pewności czy to by działało