Nie regulowałem, a jak to się robi? Wracając do początku to wózek zaczął mi gasnąć i nie chciał się odpalić, dopiero jak stał sie zimny to odpalał, wiec wymieniłem filtr paliwa i nic wtedy wpadłem na pomysł i wymieniłem membrany z uszczelkami w reduktorze, i dalej nic, podniosłem wolne obroty i pracuje ale na wysokich obrotach tak na oko 1200-1500 obr/min. Jak się reguluje parownik? no i czy to jest to samo co reduktor czy inne urządzenie?
Dodano po 3 [minuty]: wmarek65 wrote: A regulowałeś parownik po wymianie membran (zakładam że zrobiłeś to prawidłowo)
Wszystko wskazuje jakby dostawał za dużo gazu i go zalewa.
a zapomniałem dopisać, gdyby dostawał za dużo gazu to dlaczego jak zatkam wlot powietrza przykładajac płasko palce to wtedy odpala, jak zabiore palce to gasnie.
Na początku to jeżdziłem ze szmatą w gażniku tak by z placu zjechać.