Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z paskiem wieloklinowym peugeot 406 2.0 HDI

wielkidaniel 30 Sty 2010 17:56 5777 8
  • #1 30 Sty 2010 17:56
    wielkidaniel
    Poziom 9  

    Witam
    Moj problem z paskiem jest następujący:
    Miałem straszne ćwierkanie więc wymieniłem pasek,rolkę i napinacz. Wszystko ucichło po przejechaniu 30km usłyszałem straszne klepanie (jak stary diesel)dochodzące z okolicy paska. Jeśli po luźnie pasek na rolce zaczyna falować ale klekot ustępuje. Czy może to być kolo pasowe czy coś innego?

  • #2 30 Sty 2010 19:08
    766630
    Usunięty  
  • #3 30 Sty 2010 20:32
    wielkidaniel
    Poziom 9  

    Napinacz był zablokowany kołkiem i tak właśnie zrobiłem.Wiec wydaje sie dobrze napięty a jak rolkę popuszczę stukotanie ustaje.

  • #4 30 Sty 2010 20:58
    chomika
    Poziom 15  

    rozwalone (zacięte) kółko od alternatora
    jak zdejmiesz pasek i zablokujesz jakoś wirnik alternatora to kółko od niego musi się w jedną stronę móc obrócić

  • #5 31 Sty 2010 20:47
    wielkidaniel
    Poziom 9  

    Myślę że to nie to ponieważ nie wszytkie altelnatory mają te same kółka. Jedna są z tak zwanym sprzęgiełkiem (własnie to o czym piszesz), a inne go nie maja. Ja mam właśnie ten bez tego sprzęgła.

  • #6 31 Sty 2010 20:59
    Usunięty
  • #7 03 Lut 2010 19:48
    adamfrasunkiewicz
    Poziom 10  

    walczylem juz z tym. jedno rozwiazanie znalazlem i z reguły dziala na misce olejowej znajduje sie otwór na śrube 8mm i tam mozna zalozyc mała rolke np, od rozrzadu od audi (ta najmniejsza) czesto to dzała :)

  • #8 04 Lut 2010 12:42
    vauer6
    Poziom 17  

    Moze byc wlasnie kolo pasowe na wale korbowym,powinno byc z tlumikiem,czyli zalane guma,a z czasem to sie uszkadza.

  • #9 12 Kwi 2010 09:57
    wielkidaniel
    Poziom 9  

    Problem rozwiazany.
    Okazało się że było to koło pasowe na wale. Guma która tłumi drgania itp już się wypracowała i dlatego tak klepało. Po wymianie kola wszystko ucichło.
    Dzieki za pomoc

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME