Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

plazma LG RZ-42PX11 pasy pionowe.

31 Sty 2010 23:13 7976 13
  • Poziom 10  
    Witam. Dostałem do naprawy LG plazma RZ-42PX11, po prawej stronie matrycy są pionowe ciemne pasy (dołączam zdjęcie). Po rozebraniu board 42V6XL, które łączą dwie listwy z matrycą i widać scalaki, przy jednym z nich, przepalony rezystor SMD o wartości 100. Czy matryca jest uszkodzona, można ją uratować, co było przyczyną takiego feleru? Jeszcze przed tą usterką w tym miejscu były cienkie paseczki. Naprawiam zbyt mało plazm i nie mam takiego doświadczenia. Proszę o poradę i z góry dziękuję. Pozdrawiam.

plazma LG RZ-42PX11 pasy pionowe.
  • Poziom 17  
    Sprzedam Panu tą płytę za 35 zł. Proszę opisać dokładnej te paski, lub zdjęcie dodać jeśli Pan posiada.
  • Poziom 10  
    Witam, problem jest w tym jak wspominałem że na dwóch taśmach które są całością matrycy dwie hybrydy ,tych hybryd jest kilka na całej długości matrycy ,tylko w dwóch jak widać na obrazku są przepalone SMD nie wiem czy opory lub co innego wartość 100.U dołu matrycy te taśmy są podpięte w Board 42v6XL i 42v6XR,te hybrydy są skręcone cienkim długim radiatorem na całej matrycy.Zasilanie tych hybryd jest 60v.Nie wiem czy dobre jest to zasilanie, nie wiem, czy matryca jest dobra,Przepraszam morze źle napisałem bo w plazmach raczkuje.Pozdrawiam.Proszę o poradę.
  • Spec od TV
    To uszkodzona matryca(tzn. uklad scalony na tasmie), tu w Londynie biora 150F za naprawe o ile to tylko uklad...
  • Poziom 10  
    Witam,po długim szukaniu,zakupiłem matryce na allegro plazma pdp 42v6.Po starcie TV ukazały się cienkie kreski na matrycy, dodaje zdjęcie.Czy to jest uszkodzony X SUS 42v6 LG,czy to można wyregulować?Proszę o poradę,z góry dziękuje.Pozdra

plazma LG RZ-42PX11 pasy pionowe. plazma LG RZ-42PX11 pasy pionowe.
    [url=https://obrazki.elektroda.pl/77_1266153488.jpg]