Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra II 1.6, uszczelka pod głowicą, cena

magdaled 01 Lut 2010 16:14 35902 14
  • #1 01 Lut 2010 16:14
    magdaled
    Poziom 2  

Witam, mam problem z moja Astrą, mechanik powiedział, ze to uszczelka pod głowicą i ze będzie to kosztowało od 1000-1500zł! Czy ta cena nie jest za duza?
    Objawy problemów z samochodem:
    -temperatura silnika nie podnosiła sie podczas jazdy na trasie (nawet po przejechaniu około 200km) w związku z czym gaz przelaczał sie na benzyne
    - po zatrzymaniu spod maski wydobywał sie "dymek" i czuc było spalenizne
    (po odwiedzeniu mechanika, powiedział ze jest to spowodowane wyciekiem oleju)
    -na bagnecie oleju pojawił się biały osad
    -z tyłu na zderzaku zauważyliśmy biały "śnieżek"

To chyba na tyle. Jestem początkującym kierowcą do tego kobietą, więc proszę o radę w miarę zrozumiałym językiem.
    Samochód wylądował u mechanika, który po rozkręceniu silnika stwierdził, ze uszkodzona jest głowica (trzeba będzie ją spawać) - to napewno jest dodatkowy koszt.
    Chciałabym mieć rozeznanie w cenach, przed ostateczną rozmową z mechanikiem, bo obawiam sie, ze może chcieć mnie naciagnąć znając niewiedzę kobiet w tych kwestiach.

0 14
  • #2 01 Lut 2010 16:31
    ptaszek1975
    Poziom 30  

Za te pieniądze kupisz cały silnik z wymianą.

3
  • #3 01 Lut 2010 17:38
    RobertLodz09
    Poziom 29  

Ten mechanik będzie spawał tą głowice?

Dodano po 4 [minuty]:

Koleżanko podstawowy błąd to oddanie auta do naprawy zanim zasięgniesz info. w innych warsztatach! Teraz to praktycznie jesteś zdana na tego mechanika!

1
  • #4 01 Lut 2010 17:44
    ptaszek1975
    Poziom 30  

RobertLodz09 napisał:
    Ten mechanik będzie spawał tą głowice?

Nawet koleżanka nie napisała jaki silnik,czy 16 zaworów czy osiem,jak osiem zaworów to kupi za 800zł.

0
  • #5 01 Lut 2010 17:51
    magdaled