Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 190 benz.2.0+gaz falujące obroty na benz.

kw983 07 Kwi 2010 17:11 13392 43
  • #31
    damianmaz17
    Poziom 9  
    na gazie smiga. wiec iskra jest. moze to coś z przełącznikiem od gazu który zatrzymuje benzyne gdy przełącza na gaz?
  • Relpol przekaźniki
  • #32
    stanleym126
    Poziom 19  
    Może być wina centralki przełączającej pracę Pb/lpg.Nie piszesz jaka masz instalację więc cokolwiek ciężko jest powiedzieć. Gdybyś wypiął centralkę z gniazda i zmostkowal piny zasilające Pb, a później lpg to można by wykluczyć co działa a co nie.
  • #33
    damianmaz17
    Poziom 9  
    aha. bo jeszcze przed cwilą bawiłem sie i zauwazyłem ze cały czas na ssaniu jest i czasem odłacza sie i to jest chyba wina przekaznika który przełacza. bo pompa działa tylko niedochodzi do niej prad. i to chyba wina tego przekaznika. jak myslisz?
  • #34
    stanleym126
    Poziom 19  
    Bardzo mozliwe, może nawet przekaźnik jest wadliwie wpięty w kable.Najlepiej założyć drugi na próbę.
  • Relpol przekaźniki
  • #35
    damianmaz17
    Poziom 9  
    sprawidziłem wszystko działa i chyba wiem co jest. Mam w pedale recznego jakąś czujkę która po nacisnieciu puszcza prąd do pompy. tylko czy ktoś wie jak ja zdjac albo naprawic samemu?
  • #36
    stig2
    Poziom 9  
    witam mam problem z gazownia w moim mietku troszke zaduzo pali a palil mniej juz wymienilem parownik, swiece, przewody, fitr powietrza a na benie pali tylko podczas rozruchu i bardzo ciezko odpala. Na gazie ogulnie chodzi dobrze tylko przy ruszaniu bardzo zchodzi z obrotow niestety niemam obrotomierza i niewiem jak bardzo pomuzcie prosze

    Dodano po 6 [minuty]:

    i jeszcze przy okazji czy jak zakupie zagar z obrotomierzem czy wogule zagada mi w moim bo niewiem czy 1,8 mialy funkcje obrotomierza
  • #37
    stanleym126
    Poziom 19  
    Jak fabrycznie nie było obrotka to nie będzie skąd wziąć sygnału.Najlepiej kup cyfrowy obrotomierz na allegro lub w jakimś sklepie moto, łatwo wziąć sygnał i można ewentualnie używać tylko do celów diagnostycznych.Np taki jak z linku

    http://www.allegro.pl/item1048121591_obrotomierz_do_kazdego_pojazdu.html

    Odnośnie pracy na lpg to sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza pod przepustnicą (gumowy kalosz) i na rurkach gumowych odmy.
  • #38
    stig2
    Poziom 9  
    a to tez moze powodowac ze brakuje mu wolnych obrotow na benie bo na gazie wolne obroty ma tylko ze wiecej pije.

    Dodano po 1 [minuty]:

    i wogule nie reaguje na regulacie kopulka zebu ustawic zaplon nie zwiekszaja sie obroty i to pokretlo mnie tez zastanawia na ile powinno byc ustawione
  • #39
    emeryt2
    Poziom 42  
    Jaki to mietek Kolego , też 2,0 , wtrysk mechaniczny?
    Jeżeli tak to kopułką nie nastawisz wolnych obrotów. Jakie "pokrętło" masz na myśli?
  • #40
    stig2
    Poziom 9  
    moj mietek to 1,8 na mechanicznym wtrysku a pokretlo to jest po lewej stronie ma 7 pozycji i na nim jest jeszcze namalowane n i s i niewiem od czego to jest na przednim pasie pod maska jest jakis opis do tego KAT cos tam
  • #41
    stanleym126
    Poziom 19  
    To jest korektor oktanowy.Powinien być ustawiony na "S".
  • #42
    stig2
    Poziom 9  
    dziekuje Kolego za info a mam jeszcze jedno pytanie czy to tez jest mozliwe ze jak ten zawor sprezysty od wolnych obrotow bedzie niesprawny to na gazie tez nie bedzie silnik niebedzie mial wolnych obrotow?
  • #43
    stanleym126
    Poziom 19  
    stig2 napisał:
    jest mozliwe ze jak ten zawor sprezysty od wolnych obrotow bedzie niesprawny to na gazie tez nie bedzie silnik niebedzie mial wolnych obrotow?

    Obroty powinny być, być może nierówne, bo nawet w KE -Jet jest tryb awaryjny.Możesz mieć nieszczelności w układzie dolotowym, a wtedy silnik pracuje nierówno bądź wcale.Masz lpg, jak strzelał to na pewno jakiemuś uszkodzeniu uległy elementy gumowe odmy, lub podłoga pod przepustnicą. To trzeba wykluczyć. Poza tym musisz sprawdzić czy nie zacina się klapa przepływomierza i równo pracuje w całym zakresie wychylenia.
    Przy zasilaniu lpg na instalce wolnossącej układ pracuje w zasadzie jak gaźnik. Nie może mieć tylko lewego powietrza.
  • #44
    stig2
    Poziom 9  
    zgadzam sie z toba ze jak strzela to dostaje zaduzo powietrza i jak bylem u gazownika to mi to sprawdzil i zeczywiscie wszystko wrucilo do normy ale skoro mam szczelny uklad (tak mi sie wydaje bo jak zatkam przewud filtra powietrza to zgasnie) swiece, przewody i cewke mam wymieniona to dlaczego potrafi zafalowac na gazie czy ma zbyt uboga mieszanke ?