Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wyciek oleju z nowo zalozonego uszczelniacza wału korbowego-

03 Lut 2010 20:16 6712 4
  • Poziom 2  
    witam ,mam taki problem odnosnie uszczelniacza wału korbowego w mercedesie 307 bus,niedawno wymieniałem tylny uszczelniacz wału korbowego,,wymiana ta nie zmniejszyła wyciekow w tej częsci silnika,wrecz przeciwnie,olej wylewa sie jeszcze bardziej,po przejechaniu okolo 40km na miarce niema ani grama oleju,nawet na postoju jak silnik nie pracuje , olej sie wylewa,pomiedzy skrzynią biegów a silnikiem.
    i teraz pytanie czy ten uszczelniacz nowy przed zalozeniem trzeba w czymś nasączyć??? , czy tak na sucho sie go zaklada??? bo ja zalozyłem na sucho,a wygląda on jak prostokątny sznur sprasowany .prosze o pomoc bo niebawem czeka mnie powtorka z rozrywki czyli ponowna wymiana tego uszczelniacza tylko musze sie dowiedziec jak go zalozyc poprawnie,z góry dzięki za odpowiedzi...
  • Poziom 29  
    kolego z tego co pamiętam to jest tzw. " sznur łojowy " on jest już nasycony nie wiem jaki kopiłeś i jak go założyłeś ale ja nie miałem żadnych problemów po założeniu nowego uszczelnienia z wyciekiem. Powodzenia
  • Poziom 2  
    tylko problem chyba w tym ze nie wymienilem górnej części sznura tylko sama dolną, a zeby wymienic górna to trzeba opuscic wał o pare centymetrów??
  • Poziom 30  
    No trzeba by ,z tego co pamietam to po srodku w bloku jest szpilka ktora jeszcze trzyma sznur,
  • Poziom 2  
    mam jeszcze jedno pytanie czy dało by rade wymienić ten sznur łojowy bez wyciągania silnika z auta i czy ten sznur trzeba założyć w jednym kawałku czy przepołowić go na dwie części...

    Dodano po 3 [minuty]:

    no właśnie i te szpilki sa chyba dwie od góry i dołu, musiałem kupić jakiś lipny ten sznur kosztował coś koło 10 zł, teraz kupię droższy powinien byc z odporniejszego tworzywa zrobiony