Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co to za elementy i gdzie się je stosuje?

flubber.trip 04 Lut 2010 07:44 1883 6
  • #1 04 Lut 2010 07:44
    flubber.trip
    Poziom 27  

Witam. Na początek przepraszam jeżeli zły dział, ale nie wiedziałem gdzie to wcisnąć. W elektronice nie jestem już taki początkujący i mam trochę obeznania, ale nie mogę dojść co to za dziwne elementy widoczne na zdjęciu. Mam lekkie podejrzenia iż mają one związek z pirotechniką więc wolałem ich nie przyłączać nigdzie i zapytać na forum. Może już się ktoś z czymś takim spotkał? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Dołączam zdjęcie owych elementów"

• Pomocny post
    #2 04 Lut 2010 08:02
    Quarz
    Poziom 43  

Witam,

flubber.trip napisał:
    Witam. Na początek przepraszam jeżeli zły dział, ale nie wiedziałem gdzie to wcisnąć. W elektronice nie jestem już taki początkujący i mam trochę obeznania, ale nie mogę dojść co to za dziwne elementy widoczne na zdjęciu. Mam lekkie podejrzenia iż mają one związek z pirotechniką więc wolałem ich nie przyłączać nigdzie i zapytać na forum. Może już się ktoś z czymś takim spotkał? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Dołączam zdjęcie owych elementów"
    mógłbyś podać ich wymiary - choćby do porównania ze znanym przedmiotem, albo zrobić fotografię z miarką centymetrową położoną obok.
    Skoro napisałeś, że:
    Cytat:
    Mam lekkie podejrzenia iż mają one związek z pirotechniką ...
    więc mi to pasuje jako tzw. "nit wybuchowy" (rurkowy), to ciemniejsze to ładunek pirotechniczny, który podgrzany, np. gorącą lutownicą wybucha i odgina - na zewnątrz wystającą ponad otwór elementów nitowanych - część rurki tworząc dobre połączenie.

Pozdrawiam

• #3 04 Lut 2010 22:01
    flubber.trip
    Poziom 27  

Przepraszam że zapomniałem dodać wymiary, a oto one: