Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Producenci blokuja boxy od GSMOK

bluelion 06 Lut 2010 00:54 16285 132
  • #31
    Lawarov
    GSM Product Supporter
    habrozaurus napisał:
    Tak sądziłem, ale mówię, dobrze, że nie płaciłem normalnej kwoty, bo ten kluczyk nie bardzo chce działać.


    OT: Może mieli klony, bo dla innych użtkowników działa normalnie :) W razie problemów zawsze pomagaliśmy :)
  • #32
    habrozaurus
    Warunkowo odblokowany
    Klony nie, ponieważ działa z programem z supportu klucza, jednak nie udało mi się skomunikować żadnej motoroli.
  • #33
    Stokłosy
    Spec od GSM
    Acerflesher w swoim czasie byl jednym z najlepszych kluczy do motoroli odm na rowni z legiji ultimą, itd...itp... do momentu kiedy support nie ustał, i chyba tu zbaczamy z tematu gsmok, bo nie mowimy o boxach ktory jaki jest, a o blokowanych boxach przez producentow - nierozliczonych przez resselera...

    Offtopic to klucz sie kiedys zwrocil na w375, i innych,....f3......
  • #34
    habrozaurus
    Warunkowo odblokowany
    Ale dzięki zboczeniu z tematu dowiedzieliśmy się, ze za te klucze tez sie nie rozliczyli :D
  • #35
    adrianw
    Poziom 24  
    habrozaurus napisał:
    Ja kupiłem za śmieszne pieniądze u nich tylko Acer Flashera, i dobrze, że za śmieszne, bo to kicha straszna.
    @adrianw, nie zgodzę się. Acer flasher wszędzie ~ 300zł ja kupiłem za 25zł :D
    Także jak cena będzie niska to nabywcy się znajdą.


    Kolego masz prawo się nie zgodzić , ja nie mówię o 5plnowcach którzy się nie znają , oni kupują rzadko i mało , mi chodzi o serwisy , oni na pewno nie wezmą wiedząc , że mogą zostać z przyciskiem do papieru a nie sprzętem , który miał się odrobić i zarobić.
    Co do klucza , nie miałem większych problemów a jak już coś było to Cinek służył pomocą, do dzisiaj wpada jakaś motka a klucz jak działał tak działa. Cena 25zł dziwne ale różne są cuda , cud GSMOK :)
  • #36
    bombel20
    Poziom 17  
    R* napisał:
    Hm.. A ja powiem że to było widać i można było to przewidzieć- współpracowaliśmy z nimi. I tak od września coś zaczęło się sypać tzn na stanie ie było niczego, ciężko było coś załatwić- ALE CENY BYŁY naprawdę niskie, duże rabaty, reklamacje- nie powiem bo uwzględniali w ciągu kilku dni i były zwroty w razie takich wypadków. Nie miałem problemów z nimi.
    Rafał był chyba jednym z bardziej "obeznanych" bo teaz zatrudnili młode grono a tamci faktycznie lipka trochę.
    Od kiedy Rafał odszedł był już widać ze coś się sypie.
    Heh a ja mam od Nich NS`a miejmy nadzieję ze nie zablokują go ;)


    Zgadzam się z powyższą wypowiedzią. Jedynym obeznanym kontrahentem był tam Rafał.. Wogóle zauważyłem duże rotacje pracowników. Od pewnego czasu nic nie ma w gsmok. Gdy tylko zaloguje się na ich stronce za chwile dzwoni jakiś następca Rafała z zapytaniem co potrzebuje-gdy zrobie liste okazuje się, że jest góra 2 rzeczy... W piątek zamówiłem u nich 4 wyświetlacze i kilka taśm bo mieli na stanie, ceny już bez targowania okazyjne. Widać powolny upadek tej hurtowni.. a szkoda, bo zadowolony byłem z jakości części zamiennych np. zamienników taśm. Obawiam się teraz o swoje boxy, bo od nich mam aż 5szt ;/
  • #37
    Multi_COM
    Spec od GSM
    AF to byl doskonaly produkt.... jeszcze nie mialm nigdy przypadku aby ktos na ten klucz zle slowo powiedzial....reakcja producenta natychmiastowa jak i tez sam kontakt wymienity...nie wiem wiec co dokladnie moglo nie chodzic ale napewno nie byla to wina klucza....

    A co do calego watpu to tylko jedno mozna powiedziec: wstyd i tyle.... bo moim zdaniem taka sytuacja nie powinna miec miejsca a jezeli juz to powinna byc zalatwiona szybko i bezproblemo poprzez zaplacenie naleznosci.... tylko moim zdaniem sprawa rozchodzi sie o kurs....rok temu czy 1,5 roku kurs byl inny niz teraz... a dla nich USD to USD...nie ma znaczenia ze zlotowka teraz slbsza czy tez nie..... ale tak to jest jak ktos ryzykuje a nie zrobi sobie FORWARDU w banku
  • #38
    JALA
    Poziom 28  
    No i nie zapominajcie, że za jakiś czas nie będzie "gsmok nas oszukał" tylko "polak nas oszukał"...
  • #39
    Stokłosy
    Spec od GSM
    W gsmserwer to juz mowia ze polak nas oszukal, dzieki mac maludowi ;(((
    To taki wklad w pojednanie obydwu narodow slowianskich :))))

    I nie zgodze sie tu z Multi-Comem ze nie rozliczal sie gsmok z powodu wachniec cen kursow USD.... Oni sprzedawali towar po prostu po kosztach zakupu, z gory juz zakladajac ze sie z niego nie rozlicza..... pamietam jak zanizyli ceny fouriousa, byly to ceny hurtowe resselerskie..... boxy :))) to nic kto bral od nich serwisowke to wie co sie na tym polu wyczynialo, tylko ci co przyjezdzali do firmy ze srubokretem i kupowali np. lcd na miejscu samemu sobie montujac i sprawdzajac - mieli szanse na sprawny towar.... niejednokrotnie wysylany towar byl do serwisow z gory wiadomo ze bedzie wracal na reklamacje - uszkodzony badz niesprawny, ale sztuka to sztuka i pieniadz na kasa przyjela wazniejsze od dobrej renomy i opinii - ta firma juz sie bezpowrotnie skonczyla w oczach kontrahentow - i chyba z pozytkiem dla wszystkich....
  • #40
    Stokłosy
    Spec od GSM
    Wszyscy jeszcze dostaja spam od tej ''fajnej'' firmy, jakby swiat nie znal co to jest firma kurierska :))))) Przynajmniej na terenie warszawy.....
    Niech lepiej GsMServer oglosi i inni ze gsmok rozliczyła sie z zadluzenia - i boxy nie beda blokowane sprzedawane przez gsmok :))))))


    tresc orginału:


    WWW.GSMOK.PL



    !!!! Uwaga !!!!





    Wprowadzamy dowóz do klienta na terenie warszawy tego samego dnia.
    Cena od 10 do 25 zł



    Złóż zamówienie do 12:30 a dostaniesz je tego samego dnia.

    Zamówienia są rozwożone po godzinie 13 w kolejności znajdowania się na trasie.



    Zamówienia powyżej 1000zł dostarczane są gratis.



    Osiedla :

    10zł - Bielany, Bemowo, Żoliborz, Centrum, Wola

    15zł – Włochy, Ochota, Mokotów, Praga Północ, Praga Południe

    20zł – Ursus, Wilanów, Ursynów, Targówek, Białołęka

    25zł – Wesoła, Wawer
  • #41
    basstec
    Poziom 34  
    Spam jak spam, do mnie dzwonia co jakis czas. Jakos na poczatku chyba tego roku zadzwonil mily glos i mowil, ze chca wspolpracowac. Od tamtej pory systematycznie co tydzien, dwa dzwoni kolo i cos tam przedstawia. Dla mnie ta firma nie ostnieje od roku jak kupilem u nich skopanego setoola i po 2 reklamacjach nie dosc, ze go nie naprawili to jeszcze pogubili kable, ktore sie oczywiscie do dzisiaj nie znalazly.
  • #42
    FranekDolas
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Do mnie przestali dzwonić jak zawsze na wstępie rozmowy pytałem co z moimi pieniędzmi za niewykonaną aktywację Furiousa.
  • #43
    rekordgsm
    Poziom 31  
    Jak widać zdania podzielone, ja osobiście mam kilka sprzętów od nich, "odpukać" wszystkie chodzą jak należy, jeśli miałem problem z instalką zawsze ktoś podpowiedział, na zamawiany towar nie narzekam.
  • #44
    Stokłosy
    Spec od GSM
    To troche dziwne co do pomocy bo z tego co chlopaki mowia to jest jedyna firma w branzy ktora egzystowala ( tak w czasie przeszlym ) z minimalna wiedza, albo bez zadnej wiedzy, sprzedaz odbywala sie jak marchewki czy kartofli w warzywniaku - a ceny skad byly najnizsze - widac po gsmserver czyli smart klipach - brali towar z gory zakladajac ze sie nie rozlicza za niego.....
  • #45
    JALA
    Poziom 28  
    Notka:
    Jak ktoś ma komunikat: NSPRO : Wrong Card ID
    to oznacza tyle, że box pochodzi od gsmok i został zablokowany przez producenta. Wczoraj trafiły się już takie zapytania jeszcze nie wiedziałem, więc jak kogoś wprowadziłem w błąd mówiąc, że box albo karta uszkodziła się to przepraszam...
  • #46
    były
    Poziom 1  
    Niestety GSMOK idzie na psy i to w zawrotnym tempie. Prawdą jest to że dostawczy blokują i boxi i aktywacje i upgready z powodu braku płatności. Nikt (dostawczy) już nie wystła towaru z odroczonym terminem płatności bo mógłby nie zobaczyć swoich pieniędzy. W Gsmoku jest źle nie tylko jeśli chodzi o dostawców z Chin ale też pracowników. Ostatnich dwóch prawdziwych handlowców odeszło bo miało dość pracy w takich warunkach i pracy prawie za darmo i na czarno (nie mówiąc o całej rzeszy innego rodzaju pracowników). Za to jest 2 nowych którzy uważają większość klientów za idiotów którym można wcisnąć wszystko za potrójną cenę. No i sam właściciel ... na gsmhosting nazwany cheater http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?p=5222649#post5222649. I nie jest to opinia niezasłużona. Lista "uchybień" firmy = właściciela Macieja jest długa. A najgorsze jest to że uważa Was/Nas (klientów/pracowników) za idiotów którzy próbują go oszukać i okraść. Tyle że on nie daje absolutnie nic. Więc drogi Kliencie/Konsumencie masz prawo wyboru dostawcy ale nie płacz jeśli za niską cenę nie dostaniesz nawet szacunku do własnej osoby o gwarancjach i zwrotach towaru nawet nie wspomnę. Wybieraj z głową ale odradzam osobiście G-Smoka - lepiej nie będzie chyba że tatuś znowu kasą sypnie właścicielowi.
    Zapytacie skąd to wiem. Niestety spędziłem tam w środku zbyt dużo mojego cennego życia. Polecam kontrolę Urzędu Skarbowego, Urzędu Pracy, Urzędu Celnego, Urzędu Regulacji Elektronicznej i Urząd Konsumenta. Każdy znajdzie coś dla siebie i to nie mało :-)
  • #47
    Stokłosy
    Spec od GSM
    Bylem przy tym jak uszkodzona tasma wedrowala kurierem jak dobra, mimo ze szla przerwana w dwu kawalkach, tego sie nie da na poczte zwalic - kto zamawial tasme do v9 :)))) przyznac sie :)))

    Jezeli ktos sprzedaje towar po kosztach zakupu to nalezy sie zastanowic czy aby zamierza sie z niego rozliczyc z dostawca :( dostawca/producent taki wyludzony towar blokuje. GSMOK firmą dla klientów kamikaze:)))
  • #48
    wiśniowy18
    Poziom 33  
    Stokłosy napisał:
    Bylem przy tym jak uszkodzona tasma wedrowala kurierem jak dobra, mimo ze szla przerwana w dwu kawalkach, tego sie nie da na poczte zwalic - kto zamawial tasme do v9 :)))) przyznac sie :)))


    Ja miałem taki przypadek, ale to byla taśma do V6 :D
  • #49
    Stokłosy
    Spec od GSM
    Moglem zle zapamietac model telefonu, fakt za to utkwil w pamieci :)
  • #50
    arcik99
    Poziom 19  
    JALA napisał:
    Notka:
    Jak ktoś ma komunikat: NSPRO : Wrong Card ID
    to oznacza tyle, że box pochodzi od gsmok i został zablokowany przez producenta. Wczoraj trafiły się już takie zapytania jeszcze nie wiedziałem, więc jak kogoś wprowadziłem w błąd mówiąc, że box albo karta uszkodziła się to przepraszam...


    ja mam Ns Pro od nich i mi dziala. w grudniu chyba aktualizacje musialem dokupic bo wtedy przestal dzialac na nowszych wersjach, ale jak narazie odpala i pracuje :)
  • #51
    JALA
    Poziom 28  
    Blokowane są tylko te, które były kupione bezpośrednio od producenta...
  • #52
    rpk
    Poziom 26  
    Tak sobie obserwuje ten temat i ciekawi mnie jedna taka rzecz iż znalazłem tu jeden przypadek o zablokowanym boxie kupionym w gsmok :) reszta wypowiedzi ocen tej firmy podają inni reselerzy :) Chyba to trochę nie na miejscu.
    Rozumie że ta firma stosując tak niskie ceny ma dużą część rynku i to łakomy kąsek dla konkurencji jednak czytając te wypowiedzi to taki zdegustowany jestem ale to może tylko moje spostrzeżenie.

    U mnie na 6 boxów z gsmok jak narazie wszystkie aktualizują się i działają z tego 3 kupione w ciągu ostatniego roku. Proponował bym aby użytkownicy się wypowiedzieli a będzie wiadomo jaki jest stan faktyczny.
  • #53
    JALA
    Poziom 28  
    może dlatego, że ogólnie niewiele użytkowników udziela się w tym temacie a Ci, którzy mają nierozwiązany problem z boxem z gsmok walą do innych resselerów... Zresztą fakt blokowania urządzeń jest napisany przez samych producentów na gsmhosting. Rozmów z priv wkleić niestety nie mogę...
  • #54
    Stokłosy
    Spec od GSM
    Ja znam juz 5 przypadkow po znajomych, z czego jedno ns-pro kupione ok 4 miesiecy temu, reszta smart clipy tez niedawno kupowane na nowe punkty, temat jest powazny - co widac po wpisach na gsmhostings, @RPK skoro twoje boxy nie sa poblokowane to nalezy sie cieszyc, zreszta zaplacilesz i masz, inni zaplacili i nie maja, zalezy z jakiej dostawy dostales boxa, mozliwe ze twoj box lezal u nich na magazynie rok, byl z poprzedniej zaplaconej przez gsmok dostawy, i nie jest poblokowany, jezeli bylby zakupiony przez gsmok do roku czasu i nie rozliczony - zapewne bylby zablokowany jak wyludzony przez gsmok od producenta.....
  • #55
    habrozaurus
    Warunkowo odblokowany
    Potwierdzam, nspro od gsmok kupione jakiś czas temu zablokowane dzisiaj :)
  • #56
    rekordgsm
    Poziom 31  
    Ja dzisiaj puszczałem zamówienie u nich i zmiany zauważalne gołym okiem to zmiana nr konta i zmiana z Gsmok s.c , na Gsmok :)
  • #57
    Stokłosy
    Spec od GSM
    Ale niestety u klienta dla zablokowanego urzadzenia nic to nie zmienia...
    Swiadczy to tylko zle o firmie
  • #58
    woocash81
    Poziom 10  
    Potwierdzam problem z ns pro kupionym w gsmok. Przy uruchamianiu łączy się w serwerem, po czym mam komunikat : Update Error:Wrong Smarcard ID. Disconnected from server. - i program się nie uruchamia. Pozostaje mi w tej sytuacji tylko kupno nowego boxa...ale tym razem od kogoś innego. Box kupiłem ponad 2 lata temu i do tej pory (a dokładnie do 20 lutego) działał normalnie
  • #59
    krzysiek-b11
    Poziom 24  
    A ja kupiłem nspro w axnet a pod ich plombami plomby gsm ok :( ciekawe jak długo pochodzi...