No to układzik jest prosty. Z tyłu w skrzynce bezpieczników, pod dekielkiem jest przekaźnik, który zasila układ szyb. Obwód mocy podaje na szyby plusa, i nas nie obchodzi. Obwód cewki jeden przewód ma brązowy i jest połączony z masą, drugi przewód jest połączony primo po pierwsze z jednym z wyłączników lewych drzwi, nie z tym, który ma przewody brązowe, tylko z tym drugim. To powoduje zasilenie cewki plusem po otwarciu drzwi. Primo po drugie ten obwód jest również zasilony ze stacyjki, coby działał jak drzwi są zamknięte i pojazd się przemieszcza. Ale żeby uniknąć efektu, że po otwarciu drzwi załącza się zapłon, to ten kabelek ze stacyjki ma po drodze diodę. Dioda ta umieszczona jest w takiej wtyczkowej, dwupinowej oprawce i znajduje się również w skrzynce bezpieczników w tylnej części. Odpowiedni przekaźnik poznasz po tym, że "cyka" w momencie uchylania drzwi, zobacz jakie ma napięcie po otwarciu drzwi, i jakie po włączeniu zapłonu.
Pzdr.