Tworzyłem w swoim czasie rosyjskie egzemplarze od podstaw:) wiec znam je wzdluż i wszerz
najczesciej wysiadaja tyrystory mocy BT 152 jak je sprawdzic?? to proste bierzesz miernik i ustawiasz na diode i bierzesz dodatni przewod miernika i przytykasz go do srodkowej nozki tyrystora jesli miernik nic nie wskaze to znaczy ze tyrystor jest sprawny
jesli wskaze np 234 lub jakas inna wartosc to jest uszkodzony
ponadto on ma zabezpieczenia w przypadku zwarcia lub zamiany biegunow:) jesli dobrze sie kolega przyjrzy w schemat tego ukladu to tam sa dwie masy kiedys doswiadczalnie zlaczylem je i owszem dziala ale nie ma zabezpieczen a gdy one sa oddzielnie to wszystko dziala jak nalezy ...
serce tego prostownika mi sie jeszcze nigdy nie zepsulo jedyna awaria to tyrystory mocy
Proszę poprawić post - regulamin pkt.3.1.13 [dzimi]




Proszę poprawić post - regulamin pkt.3.1.13 [dzimi]