Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Katalog Megger
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RENAULT Premium 420 dci - błędy EBS, EECU

Stary Brat 04 Lut 2010 18:57 13423 7
  • #1 04 Lut 2010 18:57
    Stary Brat
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

Witam serdecznie kolegów zwłaszcza fachowców z branży ciężkiej.
    Reno Premium 420 DCI z 2004 rok. Po otwarciu diagnozy na wyświetlaczu odczytuję następujące błędy:
    EBS 0 00810 07 127
    EBS 0 00084 31 127

EECU 0 00098 03 126

Jestem elektromechanikiem i proszę o podpowiedź gdzie szukać?
    Co do EBS to podejrzewam kierunek - (zawór sterujący hamulcem naczepy) ale może co wiecej.
    EECU - podpowiada mi jakiś czujnik, ale nie kojarzę czym to EECU się zajmuje.

Pytanie dodatkowe: czy jest możliwe za pomocą dostępnych przycisków, potwirdzić wykonanie obsług serwisowych typu: olej, filtry, osuszacz?

1 7
  • Katalog Megger
  • Pomocny post
    #2 05 Lut 2010 22:09
    marfur30
    Poziom 17  

EBS 0 00810 07 127
    Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci

EBS 0 00084 31 127
    Szyna przesyłu danych łącząca z blokiem VECU: usterka nie zapisana w pamięci

• Sprawdzić przewodzenie i izolowanie szyny przesyłu danych dochodzącej do bloku EBS (X1/1, X1/3)
    • Sprawdzić czy blok VECU jest dobrze podłączony i czy działa prawidłowo

EECU 0 00098 03 126
    Czujnik poziomu oleju: CO

• Sprawdzić wiązkę silnika (A17, A38) i czujnik

Za pomocą przycisku na liczniku jest możliwe kasowanie obsług serwisowych.

3
  • Katalog Megger
  • #3 07 Lut 2010 16:52
    grzechu40
    Poziom 21