Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel vectra b 2,0 diesel problemy z rozruchem

05 Lut 2010 18:11 11722 17
  • Poziom 9  
    Witam. Mam problem z moja viki. Samochod ma problem z odpalaniem kiedy jest zimny silnik i duzo pali. Diagnostyka silnika w serwisie nic nie wykazala. Wie ktos co moze byc tego przyczyna? Z gory dzieki za pomoc.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    swiece sa ok. przy rozruchu sie zapala lampka i gasnie.

    Dodano po 3 [minuty]:

    co do spalania to wogole duzo pali, a nie tylko na zimnym silniku.
  • Poziom 1  
    Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów.
    Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko osadzone na wtryskach.

    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    ja bym stawiał na pompe , to standard w 2,0 :) Pracuje w opelku na karkonoskiej 50 wrocław.
  • Poziom 9  
    to ile wynosi w oplu koszt regeneracji pompy(jesli da sie to zrobic) albo wymiany?
  • Poziom 9  
    opel nie regeneruje tylko wysyła do regeneracji , wyciagamy , wysyłamy , i wkładamy. Ale to i to jest u nas drogie , bo to aso . Wiec proponował bym prywatnie u kogos obeznanego , ale koszt regeneracji to około 500zł . Dodam ze takich pomp wkładało sie bardzo dużo . W silnikach 2,0 to na początku dziennym , tak jak i dostający sie olej do przelewów
  • Poziom 10  
    witam
    miałem ten problem jeździłem od warsztatu do warsztatu doktorat robili mi z auta nawet wymęczony pojechałem do autoryzowanego warsztatu skasowali mnie 1000 zł i wiecie co na następny dzień to samo . Słyszałem wymieniamy pompę 7000 tys . I wiecie co zapamiętajcie naprawił mi go zwykły domorosły mechanik Idol vectr . Jeszcze raz zapamiętajcie [b]Tam jest łańcuszek i on pod wpływem zużycia się naciąga i związku z tym przestawia się zapłon. Regulacja zapłonu 150 zł Po drodze wymienili mi wężyki przelewowe , trawersy , uszczelki waku pompy i wiele fikcyjnych RZECZY . POZDROWIENIA
  • Poziom 9  
    Dzieki za rade. Faktycznie dam do regulacji zaplon moze to cos pomoze. Pompa to juz bedzie ostatecznosc bo troszke kosztowny ten zabieg:)
  • Poziom 10  
    witam kolego.Miałem ten sam problem na początku zakupu Vectry 2.0 dti.Spodziewałem sie przelewów,wymiany filtra paliwa ale to nie pomogło.NIESTETY zakonczyło sie regeneracją pompy wtryskowej - a konkretnie mechaniki - zawieszał sie trzpień.A jak zachowuje sie auto podczas jazdy na ciepłym silniku?masz jakies szarpania,chwilowy brak paliwa?

    Dodano po 3 [minuty]:

    a zabieg regeneracji pompy na naszym terenie moge ci doradzić za 1500zł z gwarancją na 50tyś km i OD PEWNIAKA KTÓRY MI POMÓGŁ
  • Poziom 27  
    scotywroc napisał:
    Witam. Mam problem z moja viki. Samochod ma problem z odpalaniem kiedy jest zimny silnik i duzo pali. Diagnostyka silnika w serwisie nic nie wykazala. Wie ktos co moze byc tego przyczyna? Z gory dzieki za pomoc.


    Tak się zastanawiam jaka to diagnostyka była że nic nie wykazała
  • Poziom 9  
    jak silnik jest cieply to chodzi normalnie. diagnostyka byla robiona w serwisie opla.dzisiaj oddalem samochod do serwisu i maja go przetrzepac. zobacze co powiedza i bede myslal dalej:(
  • Poziom 10  
    Witam ta diagnostyka w oplu to była żenada byłem .
    Schyliło się kilka głów myśleli że komputer coś pokaże , ale tam nic nie było wymienili soft , i to samo filtr paliwa to samo przelewy , uszczelki czy coś takiego na wtryskiwaczach i pompie ,trawersy , to samo ja też tak umiem diagnozować czy ktoś z was nie umie wymieniać części . Słyszałem to jaki przebieg to na pewno pompa , Cała diagnostyka opera się na podłączeniu do kompa i wymianie wszystkiego zależy od weny twórczej . Samochód stał kilka dni po ingerencji (zadymie ) stwierdzili że chyba pompa i znowu na czuja . Objawy były takie że jak stał powyżej 5h ciężko palił jak zapalił to z tyłu szedł dym i to obfity do 5h odpalał na dotknięcie . I to był zapłon . W jakimś katalogu widziałem kilka zabawek do diagnostyki , ale oni tam mają tylko nosa .
  • Poziom 1  
    Witaj kolego. Mam podobne problemy ze swoja Vectra, wystarczy ze postoi kilka godzin i juz jest problem z odpaleniem jej, tez wymienilem uszczelniacze jakies na zaworach i nic, mechanicy tez mowia ze to pompa.Powiedz mi czy przed regulacja zaplonu silnik juz po odpaleniu pracowal normalnie czy byl glosniejszy, bo takie ponoc sa objawy jak jest przestawiony zaplon - glosniejsza praca.

  • Poziom 27  
    Niezawsze objawia się togłośniejszą pracą silnika,kąt wtrysku otrzymywany z pompy ma być równy kątowi zadanemu przez sterownik silnika jak nie jest to regulacja a jak nie to pompa a wniej przytarty tłok przestawiacza kąta
  • Poziom 9  
    bylem u znajomego mechanika. i twierdzi ze to jakis zawor zwrotny paliwa czy cos takiego.mowi ze to pierdola i nie droga. podobno jak przepuszcza to cofa sie paliwo i dlatego nie chce palic odrazu.w przyszlym tygodniu zostawiam samochod u niego i zobaczymy czy to cos da.
  • Poziom 20  
    A co niby ma zaworek na pompie do głośnej pracy niech mnie ktoś uświadomi