Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel vectra b 2,0 diesel problemy z rozruchem

scotywroc 05 Lut 2010 18:11 11419 17
  • #1 05 Lut 2010 18:11
    scotywroc
    Poziom 9  

    Witam. Mam problem z moja viki. Samochod ma problem z odpalaniem kiedy jest zimny silnik i duzo pali. Diagnostyka silnika w serwisie nic nie wykazala. Wie ktos co moze byc tego przyczyna? Z gory dzieki za pomoc.

    2 17
  • #2 05 Lut 2010 19:58
    1261721
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 05 Lut 2010 20:02
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 06 Lut 2010 11:22
    scotywroc
    Poziom 9  

    swiece sa ok. przy rozruchu sie zapala lampka i gasnie.

    Dodano po 3 [minuty]:

    co do spalania to wogole duzo pali, a nie tylko na zimnym silniku.

    0
  • #5 06 Lut 2010 13:23
    pink_warior
    Poziom 1  

    Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów.
    Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko osadzone na wtryskach.

    Pozdrawiam

    0
  • #6 06 Lut 2010 15:36
    oldi90
    Poziom 9  

    ja bym stawiał na pompe , to standard w 2,0 :) Pracuje w opelku na karkonoskiej 50 wrocław.

    1
  • #7 06 Lut 2010 15:49
    scotywroc
    Poziom 9  

    to ile wynosi w oplu koszt regeneracji pompy(jesli da sie to zrobic) albo wymiany?

    0
  • #8 06 Lut 2010 16:04
    oldi90
    Poziom 9  

    opel nie regeneruje tylko wysyła do regeneracji , wyciagamy , wysyłamy , i wkładamy. Ale to i to jest u nas drogie , bo to aso . Wiec proponował bym prywatnie u kogos obeznanego , ale koszt regeneracji to około 500zł . Dodam ze takich pomp wkładało sie bardzo dużo . W silnikach 2,0 to na początku dziennym , tak jak i dostający sie olej do przelewów

    0
  • #9 07 Lut 2010 20:20
    lary-100
    Poziom 10  

    witam
    miałem ten problem jeździłem od warsztatu do warsztatu doktorat robili mi z auta nawet wymęczony pojechałem do autoryzowanego warsztatu skasowali mnie 1000 zł i wiecie co na następny dzień to samo . Słyszałem wymieniamy pompę 7000 tys . I wiecie co zapamiętajcie naprawił mi go zwykły domorosły mechanik Idol vectr . Jeszcze raz zapamiętajcie [b]Tam jest łańcuszek i on pod wpływem zużycia się naciąga i związku z tym przestawia się zapłon. Regulacja zapłonu 150 zł Po drodze wymienili mi wężyki przelewowe , trawersy , uszczelki waku pompy i wiele fikcyjnych RZECZY . POZDROWIENIA

    1
  • #10 08 Lut 2010 21:16
    scotywroc
    Poziom 9  

    Dzieki za rade. Faktycznie dam do regulacji zaplon moze to cos pomoze. Pompa to juz bedzie ostatecznosc bo troszke kosztowny ten zabieg:)

    0
  • #11 10 Lut 2010 13:56
    anych kko
    Poziom 9  

    witam kolego.Miałem ten sam problem na początku zakupu Vectry 2.0 dti.Spodziewałem sie przelewów,wymiany filtra paliwa ale to nie pomogło.NIESTETY zakonczyło sie regeneracją pompy wtryskowej - a konkretnie mechaniki - zawieszał sie trzpień.A jak zachowuje sie auto podczas jazdy na ciepłym silniku?masz jakies szarpania,chwilowy brak paliwa?

    Dodano po 3 [minuty]:

    a zabieg regeneracji pompy na naszym terenie moge ci doradzić za 1500zł z gwarancją na 50tyś km i OD PEWNIAKA KTÓRY MI POMÓGŁ

    0
  • #12 10 Lut 2010 15:09
    cordoba_2004
    Poziom 27  

    scotywroc napisał:
    Witam. Mam problem z moja viki. Samochod ma problem z odpalaniem kiedy jest zimny silnik i duzo pali. Diagnostyka silnika w serwisie nic nie wykazala. Wie ktos co moze byc tego przyczyna? Z gory dzieki za pomoc.


    Tak się zastanawiam jaka to diagnostyka była że nic nie wykazała

    1
  • #13 11 Lut 2010 19:36
    scotywroc
    Poziom 9  

    jak silnik jest cieply to chodzi normalnie. diagnostyka byla robiona w serwisie opla.dzisiaj oddalem samochod do serwisu i maja go przetrzepac. zobacze co powiedza i bede myslal dalej:(

    0
  • #14 12 Lut 2010 22:22
    lary-100
    Poziom 10  

    Witam ta diagnostyka w oplu to była żenada byłem .
    Schyliło się kilka głów myśleli że komputer coś pokaże , ale tam nic nie było wymienili soft , i to samo filtr paliwa to samo przelewy , uszczelki czy coś takiego na wtryskiwaczach i pompie ,trawersy , to samo ja też tak umiem diagnozować czy ktoś z was nie umie wymieniać części . Słyszałem to jaki przebieg to na pewno pompa , Cała diagnostyka opera się na podłączeniu do kompa i wymianie wszystkiego zależy od weny twórczej . Samochód stał kilka dni po ingerencji (zadymie ) stwierdzili że chyba pompa i znowu na czuja . Objawy były takie że jak stał powyżej 5h ciężko palił jak zapalił to z tyłu szedł dym i to obfity do 5h odpalał na dotknięcie . I to był zapłon . W jakimś katalogu widziałem kilka zabawek do diagnostyki , ale oni tam mają tylko nosa .

    0
  • #15 16 Lut 2010 12:09
    piecu21
    Poziom 1  

    Witaj kolego. Mam podobne problemy ze swoja Vectra, wystarczy ze postoi kilka godzin i juz jest problem z odpaleniem jej, tez wymienilem uszczelniacze jakies na zaworach i nic, mechanicy tez mowia ze to pompa.Powiedz mi czy przed regulacja zaplonu silnik juz po odpaleniu pracowal normalnie czy byl glosniejszy, bo takie ponoc sa objawy jak jest przestawiony zaplon - glosniejsza praca.

    0
  • #16 16 Lut 2010 20:05
    niuniu36

    Poziom 27  

    Niezawsze objawia się togłośniejszą pracą silnika,kąt wtrysku otrzymywany z pompy ma być równy kątowi zadanemu przez sterownik silnika jak nie jest to regulacja a jak nie to pompa a wniej przytarty tłok przestawiacza kąta

    0
  • #17 23 Lut 2010 11:13
    scotywroc
    Poziom 9  

    bylem u znajomego mechanika. i twierdzi ze to jakis zawor zwrotny paliwa czy cos takiego.mowi ze to pierdola i nie droga. podobno jak przepuszcza to cofa sie paliwo i dlatego nie chce palic odrazu.w przyszlym tygodniu zostawiam samochod u niego i zobaczymy czy to cos da.

    0
  • #18 23 Lut 2010 14:46
    AUTO-MAR
    Poziom 20  

    A co niby ma zaworek na pompie do głośnej pracy niech mnie ktoś uświadomi

    0