Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Benz Atego 1523, OM906LA, 2001 rok błąd MR 10310

maxi 05 Lut 2010 19:57 2526 4
  • #1 05 Lut 2010 19:57
    maxi
    Poziom 2  

    Witam ponownie wszystkich mam problem: podczas gaszenia silnika (nie zawsze) wyswietla sie blad MR 10310 co moze byc tego przyczyna?

    0 4
  • #2 23 Mar 2015 09:47
    zarost84
    Poziom 10  

    Witam, chciałbym uaktualnić temat.
    Mam taki sam problem w MB ATEGO 1523 z silnikiem OM906LA Euro 3 z 2001 roku.
    Wiem co oznacza błąd (za słaby sygnał z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego).
    Czy poza samym czujnikiem (odległością od wału, wysunięciem, uszkodzeniem mechanicznym), może mieć coś wpływ na wywoływanie tego błędu?

    0
  • #3 23 Mar 2015 16:37
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Może. Zasilanie 2 przewodami +30 jeden z nich jest przerwany lub nie kontaktuje. EDC nie ma napiecia lub słabe a FR podaje ze jeszcze obroty są, ewntualnie izolacja czujników obrotów jest nadcieta i zawilgocona co osłabia sygnał.

    0
  • #4 23 Mar 2015 18:09
    zarost84
    Poziom 10  

    Powiem szczerze, że te przewody robiłem tydzień temu, ponieważ jeden tak zieleniał ze złości, że oderwał się od reszty przy rozruszniku. Ale "prześwietlone" były i przemierzone do wtyki przy MR i do kabiny do FR. Zerknę na nie jutro jeszcze raz, może się coś poluzowało.
    Dzięki za podpowiedź. Dam znać czy to one.

    0
  • #5 25 Mar 2015 11:37
    zarost84
    Poziom 10  

    Od wczoraj jest wszystko dobrze. Także pewnie czujnik, albo gdzieś jakiś chwiejny styk. Jak się znowu pojawi i dam radę zrobić napiszę. Pozdrawiam

    0