Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung LE40b650 - funkcja internet@TV przestała działać

05 Lut 2010 22:51 25856 29
  • Poziom 10  
    Zakupiłam TV Samsung LE40b650 wyposażony w funkcje internet@TV, jednak po podłączeniu TV przez kabel sieciowy do routera usłga ta nie działa. A przez okres kilkunastu dni działała bez problemu. Mowa tutaj o widżetach, np., jak YouTube

    Dodam, że połączenie widzi, bo sprawdza jego szybkość i wykasuje ze jest poprawnie ustawione. Co więcej DLNA także działa.

    Restartowałam ruter, TV, wyłączałam z prądu, zamieniałam kable i nic. Ciągle to samo :(

    Po próbie połączenie się z usługą wyskakuje błąd na temat zakłóceń sieci lub błąd związany z database error (dokładnie "database access error").

    Mógłby mo ktoś doradzić co mam z tym zrobić?
  • Poziom 1  
    Ciekawy jestem czy rozwiązałaś problem bo mi dzisiaj pojawił się ten sam. Łączę się przez adapter Wi-Fi Samsunga ale do wczoraj działały widgety a dziś "database access error". Mój telewizor to 40B7000
  • Poziom 10  
    Robię na wszystkie sposoby i nic.

    Co ciekawe - mi problem też pojawił się dziś! Wczoraj korzystałam i było wszystko w porządku...
  • Poziom 10  
    UPDATE: Problem z rana rozwiązał się sam. Jestem bardzo ciekawa dlatego ta funkcja nie działała wczoraj cały dzień, a rano zaczęła działać. Czy te widzety są dostarczane online moze? :/

    Ma ktoś jakiś pomysł?
  • Poziom 10  
    Witam. Mam ten sam problem już od początku lutego. W serwisie nic o tym nie wiedzą. Poradził mi gość bym zresetował tv. I po tym wyskakuje mi USŁUGA NIE OBSŁUGIWANA. Przestali udostępniać wigety czy to mój tv szwankuje? Jeśli ktoś zna odpowiedż to chętnie wysłucham. Mój tv to LE37B651. Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Mi nie działały tylko jeden dzień - swoją drogą ciekawe dlaczego. Zgłoś ponownie do serwisu i jak nic nie poradzą, to reklamuj. Innej możliwości nie ma.
  • Poziom 10  
    Coś mi się zdaje, że ludzie w serwisie telefonicznym samsunga nie mają o tym pojęcia. Reklamacja odpada, bo nie mam zamiaru siedzieć nawet 2 tygodnie przed 21" ekranem. Poradziłem sobie w inny sposób. Zresetowałem tv według opisu w jednym z postów i mam teraz internet w języku angielskim, ale przynajmniej działa i wydaje się, że lepiej niż w języku ojczystym.
  • Poziom 11  
    Witam
    Posiadam telewizor marki samsung LE37B651 podłączyłem do niego internet i o dziwo nie mogę znaleźć ustawień internetu w języku polskim są różne włoskie angielskie itd. ale polskiego nie umiem znaleźć ,czy jest możliwość ustawienia polskiej czcionki ? proszę o pomoc na razie ustawiłem na niemieckim ale wolałbym po polsku.
    pozdrawiam jurek
  • Poziom 10  
    Wejdż w menu-ustawienia-język, tam masz wybór języka i powinien być Polski. Mam taki sam tv i u mnie jest. Jest jeszcze inne wyjście- twardy reset. Tam jest wybór języka instalacji i też jest Polski.
  • Poziom 11  
    krzycho telewizor posiada polską grafikę lecz mi chodzi aby zmienić czcionkę na internecie aby były polskie widżety czy jak to tam się pisze
  • Poziom 10  
    Ja też miałem z tym problem i do tej pory go nie rozwiązałem. Dzwoniłem do samsunga i do ludzi związanych z produkcją wigetów dla tv samsunga i nikt nie mógł lub nie chciał mi udzielić informacji dlaczego to nie działa jak należy. Ja w tej chwili też mam internet w tv w języku angielskim i stwierdzam, że lepiej to wszystko chodzi. Więc radzę ci odpuść bo szkoda twoich nerwów. Korzystaj z tego co masz.
  • Poziom 11  
    witaj krzychoo-4 problem już mam rozwiązany trzeba zmienić język w ustawieniach kraj na" inne" następnie zresetować tv tylko że u mnie reset jest poprzez przytrzymanie samego klawisza exit przez ok. 20 sek. tylko że po resecie trzeba od nowa ustawić tv. i wtedy po wpisaniu ID oraz pozostałych numerków internet jest w języku polskim. ale muszę ci przyznać niemiecki jest znacznie lepszy.
    pozdrawiam jurek...
  • Poziom 2  
    Witam
    Ja niestety mam te same objawy. Wszystko działało jak najlepiej aż tu nagle te same objawy co u poprzedników "DATABASE ACCESS ERROR" i zakłócenia.
    Restart telewizora nic nie dał. Test internetu OK.
    Czy ktoś ma inny pomysł ?
  • Poziom 11  
    dziś o dziwo jakieś problemy z połączeniem.
  • Poziom 2  
    Czyli rozumiem to wina jakiegos serwisu internetowego ? Jak nie dziala to nie działa wszystkim ?
  • Poziom 11  
    tak mi się wydaje ale pewności nie mam ,dzisiaj też nie mam połączenia na tv a na kompie pomyka aż miło.

    Dodano po 53 [minuty]:

    no i długo się nie nacieszyłem bo od dwóch dni internetu brak w moim tv jakieś zakłócenia w sieci "ciekawe" z jakiej przyczyny i czy tylko u mnie?
  • Poziom 2  
    U mnie dzisiaj również to samo. Dziwne, że chodzi na komputerze czyli jakby ich serwis działał? Tylko, ze nie po to kupułem TV z dostepem do internetu zeby przegladac internet na komputerze :-(
    Czy ktos umie nam pomoc ?
  • Poziom 10  
    Jak pisałem wcześniej wydzwoniłem gdzie tylko się dało. I nikt nie mógł mi pomóc. Jak na razie jedyne wyjście zainstalować przeglądarkę w j. angielskim - to tylko moja sugestia. I czekać aż nasi sobie z tym poradzą co chyba nie nastąpi zbyt szybko. W j. angielskim śmiga aż miło. :)
  • Poziom 1  
    Mam pytanie. Czy reset na język angielski usunie polską czcionkę, bo właśnie siedzę u rodziców i próbuję włączyć im obsługę internetu. Teraz przynajmniej wiem, że to nie wina obsługi sieci.
  • Poziom 1  
    Funkcja internet w j. polskim będzie działać od marca tak wyjaśnia samsung.
  • Poziom 11  
    to znaczy że do marca nie ma co nawet sprawdzać czy coś się pojawi na ekranie?a może jeszcze dołożą jakieś nowe wigety po tym okresie .
  • Poziom 2  
    u mnie tez nie dziala net w tv le32b650.zobaczymy czy informacja o dostępności neta od marca przyniesie skutek czy to tylko ściema.
  • Poziom 11  
    o dziwo od wczoraj wszystko ładnie śmiga i to po polsku, ale zero nowych wigetów a myślałem że coś nowego dołożą.
  • Poziom 12  
    Witam,
    działa wam dalej internet@tv ja dzisiaj zaktualizowałem firmware i pomyślałem ustawie sobie polskie widgets, a tu tylko umowa licencyjna wyskoczyła a po za tym nie działa.
  • Poziom 2  
    jak sią nie myle to ten model ma WIFI i niepotrzeb kabla do połączenia go z routerem
  • Poziom 2  
    Witam
    kilka dni temu w moim LE37B650 rzestaa działać usługa internet TV. Pojawia się komunikat "Usługa niedostępna" . Konsultant z firmy samsung twierdzi, ze trwają jakieś prace nad tą usługą, nie potrafił jednak powiedzieć kiedy się zakończą i ogólnie był mało zorientowany. Powiedzial tylko, ze nie tylko mnie jednego ta przypadłośc dotknęła.

    Przy okazji chciałbym się zapytac jaka wersję oprogramowania macie w swoich odbiornikach.
    W moim jest 2010/01/25_003000,
    Na stronie samsunga w dziale wsparcia znalazłem oprogramowanie:

    All OS T-CHL7DEUC-3000.2 Upgrade File(USB type) 05 Oct, 2010 41.67 ENGLISH

    All OS 1.0 Upgrade guide 04 Mar, 2010 16.22 MULTI LANGUAGE

    All OS T-CHL7DEUC-3001.1 Upgrade File(USB type) 26 Oct, 2010 79.77 ENGLISH

    Czy ktoś testował te wersje, jeśli tak to czy warto je intalować.
  • Poziom 1  
    Mam samsung ue46c7000 i tez nie
    działa mi net. Jak podlanczam bezposredniodo routera czy zwykłego switcha nie ma połączenia dioda nie świeci. Co dalej? Macie jakieś pomysły? Da się coś z tym zrobić czy tylko serwis? Jak się restartuje ten model tv?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Ddam ze tv jest nowy mam go 3 tyg. Działało 1 tydzień. Proszę o pomoc!
  • Poziom 10  
    czesc, wiem ze odgrzewam kotleta ale mysle ze znalazlem przyczyne nie dzialajacych widgetow

    otuz nalezy w ustawieniach tv ustawic aktualna date i godzine, recznie bo automat czasem nie ustawia jak nalezy. po tej operacji widgety zaskoczyły.

    moj tv to Samsung LE32B650T2W

    A ja myślę, że na tym forum obowiązują zasady poprawnej pisowni. Proszę poprawić pisownię. [lamer.]
  • Poziom 2  
    Czy nalęży tą datę ustawić w trybie serwisowym , czy normalnym w ustawieniach ??