Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CC700, 94, przerywa i muli po rozgrzaniu.

ziri88 06 Lut 2010 17:27 1785 9
  • #1 06 Lut 2010 17:27
    ziri88
    Poziom 9  

    Witam wszystkich!

    Mam następujący problem. Od jakiegoś czasu cienki fiksuje, mianowicie podczas jazdy, po paru km, zaczyna przerywać, spada moc, strzela w tłumik. Redukuje biegi, a po pewnym czasie z gazem w podłodze na 2ce już nie da się jechać. Zatrzymuje się na parę minut, potem dopiero da się kontynuować jazdę ale po kilometrze czasem mniej, znowu to samo. Problemów z odpaleniem na zimno raczej nie ma, co dziwne, czasem przez 2 dni jeżdżę i jest ok, by następnego dnia znowu stawać na drodze. Wymieniłem, świece, przewody nawet cewkę. No i filtry. Czyściłem czujnik położenia wału i moduł zapłonowy. Paliwo dobre, bo próbowałem na kilku stacjach. Zaglądałem do gaźnika, (FOS) z grubsza go przedmuchałem ale czy w nim jest coś nie tak, tego już nie wiem, nie znam się... Faktem jest, że pali 2 razy więcej, ale to chyba skutek tego, ze nie przepala tego paliwa gdy próbuje jechać z gazem w podłodze.

    Mam nadzieję, że ktoś podrzuci jakiś pomysł.


    Pozdrawiam.

    0 9
  • #2 06 Lut 2010 17:58
    markomannt
    Poziom 11  

    może pompa paliwowa?nie wiem strzelam ,możesz sprawdzić jak nie masz pomysłów

    0
  • #3 06 Lut 2010 18:11
    pjetja70
    Poziom 10  

    Sprawdź pływak i zaworek odcinający w gaźniku.

    0
  • #4 07 Lut 2010 08:48
    ziri88
    Poziom 9  

    Co do pompy, ma ona jakies 2,5 roku, więc chyba nie powinna już zawodzić.

    0
  • #5 07 Lut 2010 09:11
    Artur h
    Poziom 19  

    Masz tą sławną rurę doprowadzającą ciepłe powietrze do filtra powietrza z gruszki na kolektorze wydechowym. Temat wałkowany wielokrotnie na tym i innych forach.

    0
  • #6 07 Lut 2010 11:31
    ziri88
    Poziom 9  

    Rura jest, termostat w obudowie filtra również sprawny. Temat może i był wałkowany ale czytajac rozne fora nie dowiedziałem się niczego konkretnego, wszedzie pisza o wymianie swiec, kabli, cewki, pompy paliwowej itp. Ja to wszystko zrobiłem, a samochod dalej fiksuje.

    pozdrawiam.

    0
  • #7 07 Lut 2010 11:54
    doktor333
    Poziom 18  

    Jeśli cienki staje po kilku km w trasie a kręcąc się po mieście jest ok. to powodem może być zamarzanie gaźnika. Dolej do paliwa czegoś co wiąże wodę...albo denaturatu.

    0
  • #8 07 Lut 2010 12:04
    Artur h
    Poziom 19  

    A czy po odpaleniu silnika słychać głośną jego prace.Chodzi mi o hydrosztosy. Często bywa że one właśnie nie domagają co prowadzi do nie palenia np:na jeden gar i podobnych problemów opisanych wyżej. Czy jak jedziesz i czujesz że traci moc coraz bardziej, nie zwiększa sie hałas z okolic rozrządu.
    Jest jeszcze odma która powinna posiadać filtr płomieniowy.Jest to kłębek drutu który może z czasem stać się nie drożny,od brudów olejo pochodnych. pozdrawiam

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jeszcze bym sprawdził dokładnie przewody podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego.Gruby do serwa, cienki do włącznika podciśnieniowego.Lubi się przecierać szczególnie ten cienki.

    0
  • #9 10 Lut 2010 22:01
    kamilczubacki
    Poziom 17  

    sprawdz podcisnienia

    0
  • #10 11 Lut 2010 11:40
    ziri88
    Poziom 9  

    Dziekuje za wszystkie podpowiedzi, problem na razie zniknał po przerobieniu odmy (odpięciu jej od rury dolotu powietrza do gaźnika) oraz zalaniu denaturatu do baku. Cienki smiga, pali w granicach zdrowego rozsądku i stał się bardziej kopytny. Mam nadzieję, ze juz tak zostanie.

    Pozdrawiam.

    0