Witam!
Mam seicento 1.1 mpi z 2003 benzyna 112000 km. 15 listopada zaczęła świecić się żółta kontrolka check engine na około kilka do kilkunastu godzin. Ponownie po kilku/kilkunastu dniach. Na stacji diagnostycznej po podpięciu pod komputer stwierdzili "BŁĄD:WYPADANIE ZAPŁONU/CZ.T.
Po kilku dniach wymieniłem świece zapłonowe oraz akumulator. Problem z kontrolką ustał na kilkanaście dni. Od około 2 tygodni kontrolka znowu się zaświeca. Pomijając fakt że mogło się coś dodatkowego zepsuć stawiam na CZ.T (co jest chyba czujnikiem temperatury, no chyba że czujnikiem termostatu). Czy wiadomo o jaki czujnik temperatury chodzi, gdzie się on znajduje i jak go się wymienia. Dodam że od kilkunastu dni nie jeżdżąc w korkach, po wygaśnięciu silnika od czasu do czasu włącza się na kilka sekund (lub wcześniej pracuje) wiatraczek chłodzenia. Dodam że jest zima i nie stoję w korkach.
Proszę o fachowe porady
Dodano po 2 [minuty]:
Jeszcze jedno. Silnik ma normalną temperaturę bloku tzn. nie jest za ciepły.
Mam seicento 1.1 mpi z 2003 benzyna 112000 km. 15 listopada zaczęła świecić się żółta kontrolka check engine na około kilka do kilkunastu godzin. Ponownie po kilku/kilkunastu dniach. Na stacji diagnostycznej po podpięciu pod komputer stwierdzili "BŁĄD:WYPADANIE ZAPŁONU/CZ.T.
Po kilku dniach wymieniłem świece zapłonowe oraz akumulator. Problem z kontrolką ustał na kilkanaście dni. Od około 2 tygodni kontrolka znowu się zaświeca. Pomijając fakt że mogło się coś dodatkowego zepsuć stawiam na CZ.T (co jest chyba czujnikiem temperatury, no chyba że czujnikiem termostatu). Czy wiadomo o jaki czujnik temperatury chodzi, gdzie się on znajduje i jak go się wymienia. Dodam że od kilkunastu dni nie jeżdżąc w korkach, po wygaśnięciu silnika od czasu do czasu włącza się na kilka sekund (lub wcześniej pracuje) wiatraczek chłodzenia. Dodam że jest zima i nie stoję w korkach.
Proszę o fachowe porady
Dodano po 2 [minuty]:
Jeszcze jedno. Silnik ma normalną temperaturę bloku tzn. nie jest za ciepły.