Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak wygląda czujnik N75? Seat Cordoba 1.9Tdi

07 Lut 2010 07:02 3868 4
  • Poziom 12  
    Witam.
    Mam problem a mianowicie mam do wymiany czujnik N75, ale niestety nie wiem, który to ponieważ mam 2 czujniki jeden wyglada tak : http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/899/34/61/899346105 a drugi tak : http://allegro.sungrafokna.pl/allegro/tuleje/P8080090.JPG
    wydaje mi się, że to jest ten drugi, ale raz na forach piszą że ten, a na innym że to ten drugi i sam już nie wiem który to.
    Przeciez nie mogą być 2 inaczej wygladajace czujniki robiące to samo..
    i jeszcze jedno na tym drugim czujniku mam numer podany.. 028906263f
    ale niestety nigdzie nie moge takiego znaleźc sa tylko 028906283f
    Czy taki bedzie dobry?
    Z góry dzięki za odp pozdrawiam :)
  • Metal Work Pneumatic
  • Poziom 17  
    dokładnie jest jak napisałes sa 2 rodzaje. oierwszy jest do turbiny sterowanej łopatkami a drugi z zaworem upustowym wiec nic trudniejszego jak zobaczyc jaka sie ma myrbinke albo podanie wiecej wiadomosci o aucie
  • Metal Work Pneumatic
  • Poziom 16  
    Przecież to nie jest żaden czujnik ! To elektrozawór :D
  • Poziom 18  
    Podał by kolega do jakiego auta ma być ten N75. Wtedy otrzyma kolega odpowiedź który kupić.
  • Poziom 35  
    Musi kupić ten z metalową obudową bo ma turbosprężarkę z zaworem upustowym, te elektrozawory jeśli mają inne oznaczenie to różnią się tylko rodzajem mocowania i budową ale nie zasadą działania i wszystkie są zasilane napięciem 12V więc każdy będzie działał - mowa tu oczywiście o tych sterujących ciśnieniem do turbo z zaworem upustowym, identycznie również jest z tymi sterującymi podciśnieniem - również można je stosować zamiennie jeśli tylko króćce na wężyki pasują, nowsze nie mają połączenia z filtrem powietrza a jedynie własne filtry zaraz na wyjściu ATMO ale to w niczym nie przeszkadza, w ich miejsce można również z powodzeniem zastosować elektrozawory N18 (te z czarną główką) i również sterowanie turbo będzie działać prawidłowo.