Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Mascott 2.8 dci 1999r gaśnie po odpaleniu po 2s

peter11_1984 07 Feb 2010 11:45 6468 10
  • #1
    peter11_1984
    Level 10  
    Witam. Podejrzewam, że mam poważny problem z moim Mascotem. Mianowicie wyjechałem w trase i auto zgasło po 200 metrach (zapaliła się migająca kontrolka w kształcie piramidek). Nie mam kompa, więc niestety nie podam wam błędów. Auto po ponownym odpaleniu chodzi przez okres 2 sekund na jałowym i znów gaśnie i tak w kółko. Podejrzewam zawór regulujący ciśnienie paliwa lub w najgorszym wypadku padniętą pompe wysokiego ciśnienia. Czy miał ktoś morze z was doczynienia z takim przypadkiem i jest w stanie coś poradzić? Z góry dzienks za ewentualną porade.

    Filtr i paliwo odpada. (filtr nowy, paliwo orlen verva).
  • #2
    ptaszek1975
    Level 30  
    Stawiam na zablokowany immobilizer.
  • #3
    peter11_1984
    Level 10  
    Ale przy uszkodzonym immo to by chyba wogole nie odpaliłi a on pali i gaśnie po paru sekundach. Wydaje mi się, że to może być pompa, bo przecierz po wlaczeniu zaplonu wstepne cisnienie podaje chyba pompa wstepna w zbiorniku a później to już pompa wysokiego ciśnienia powinna robić całą robote. Wydaje mi sie, że w momencie kiedy nie ma odpowiedniego ciśnienia na listwie, to komp go odcina poprostu . Czy dobrze główkuje panowie?
  • #4
    ptaszek1975
    Level 30  
    Jeżeli objaw jak mówisz,że pali za każdym razem na 2 sekundy i gaśnie to immo.
  • #5
    peter11_1984
    Level 10  
    Dzieki za podpowiedz. Czy w takim razie jest jakiś prosty sposób zeby go sprawdzić i ewentualnie oszikać?
  • #6
    ptaszek1975
    Level 30  
    Spróbuj drugim kluczykiem zapalić.
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    peter11_1984
    Level 10  
    Kontrolka od immo gaśnie. Nie mam drugiego kluczyka niestety. Jeśli ciśnienie na szynie jest np. za duże lub za małe to wychodzi na to, że pompa jest winowajcą. Jutro ciągne go na sprawdzenie i dam znac jesli cos bedzie wiadomo.
  • #9
    peter11_1984
    Level 10  
    Problem jak narazie rozwiązany. Pomogła noc w ciepłym garażu. Wniosek z tego taki, że ten kraj coraz bardziej się skundla. Zamarzło paliwo na filtrze, a paliwo jakim auto było zalane to: super hiper mega ON Verva (reklamowane przez wielkiego drivera "hołka"). Serdeczne podziękowania dla PKN Orlen za wysokiej jakości produkty!!!
  • #10
    TESMEN
    Level 18  
    dobrze że ja moim autkom zalewam ropkę z koparki :) a przy walnietym immo to pół sekundy nie pochodzi.
  • #11
    kolodziej_prezes
    Level 14  
    Miałem podobny problem, niestety kolego paliwa są gorsze niż nam sie wydaje, orlen jeszcze jest ok, najgorzej jest z bliską, po zalaniu ropy do mascota z bliskiej nawet nie chciał zapalić, BP też wcale rewelką nie jest ale mascoty są czułe i wrażliwe na paliwo jakie się im zapodaje:) mój chodził przez 30 sek.-pompowtryski do wymiany (jeden koło 1000zł w ASO)