Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs & Strattona V-Twin 18 HP- Słabo pali ciepły silni

07 Lut 2010 15:20 15060 13
  • Poziom 9  
    Witam. Mam problem z silnikiem Briggs & Strattona V-Twin 18 HP- napędza rębaka - ciężko pali, jak jest rozgrzany, kopci czarnym dymem nie równo pracuje na wysokich obrotach. Od pewnego czasu zauważyłem tez ze przybywa oleju. Sprawdziłem ciśnienie w cylindrach ma 11-12 atm czyli ok. świece zakopcone, czarne (wymienione nowe oryginalne ). Martwi mnie ten przyrost oleju, sprawdzałem pompkę paliwa, membrana jest cała nie widać pęknięć choć na wejściu do pokrywy zaworów widać brązową lekko maż. Dużo pali, na godzinę około 3-4 litrów, przy mieszanym obciążeniu, czy to nie za dużo, bo wydaje mi się ze tak. Obniżyłem już mu poziom paliwa w gaźniku o 1mm, bez rezultatu, dalej kopci. Może ktoś podpowie co tu można z tym problemem zrobić. Pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Sterowanie ssaniem jest mechaniczne na linke wiec widac kiedy jest wyłączone
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Sprawdziłem gaźnik, przepustnica ssania chodzi prawidłowo pływak ok nie zatopiony ,zawór iglicowy trzyma .Gaźnik firmy MIKUNI .Gaźnik ma śrubę regulacyjną ale nie reaguje silnik jak się nią kręci .Jeśli chodzi o membranę to miałem na myśli membranę w pompce paliwowej .Pompka pracuje na zasadzie podciśnienia i jest połączona z silnikiem przez pokrywę zaworów myślałem ze tedy przedostaje się paliwo do silnika sprawdzałem ją już chyba 4 razy jest ok bez pęknięć .Wymieniłem olej i po pracy około 2 godzin przybyło 2 cm.oleju na miarce .Na przewodzie paliwowym mam filtr wiec widać ile paliwa pobiera dosłownie paliwo leci ciurkiem .A kopci jak stary diesel.Nie mam pojęcia jak mu ograniczyć dawkę paliwa chyba że jeszcze przez zmniejszenie poziomu w komorze pływaka - nie wiem jaki poziom powinien być .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Vanguard - gażnik czyściłem silnik długo stał wiec gażnik był zaklejony wyczyściłem go .Dorabiałem uszczczelkę komory pływaka .Też tak myśle ze to coś z pływakiem lub zaworem iglicowym ale wydaje mi sie ze iglica trzyma
  • Poziom 9  
    Dalej mam problem z tym silnikiem. Wymontowałem jeszcze raz gaźnik, wyczyściłem dokładnie, okazało się ze złamana była iglica od składu mieszanki. Dorobiłem nową teraz silnik nie kopci ale nadal mam problem z narastaniem oleju. Silnik chodził pół godziny z tego 70% na wolnych obrotach i na miarce oleju przybyło prawie 1cm. oleju .Spalanie teraz jest lepsze to widać po świecach, nie są już tak zakopcone, ale do ideału jeszcze dużo brakuje, nadal czarne. Zastanawia mnie jeszcze czy to nie ma coś wspólnego z regulatorem obrotów. Sterowanie gaźnikiem jest właśnie przez ten regulator. Może jeszcze ktoś doradzi gdzie tu jeszcze szukać usterki.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Filtr paliwa jest suchy?? jeśli jest tłusty aż mokry od oleju to go w zależności od rodzaju wymień ( jeśli papierowy) lub wypierz w ciepłej wodzie z płynem do naczyń(jeśli gąbka, po wysuszeniu leciutko maznij olejem)
    Odkręć pokrywę od zaworów (nie glowice) i sprawdź luz poprzeczny zaworów. Sprawdź luzy zaworowe, ssący 0,19mm wydech 0,20mm. Dysza w gaźniku może sikać paliwem zamiast je rozpylać, zobacz czy regulator przepustnicy nie jest luźny, ale przy popychaczu wychodzącym z silnika.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Rycho T spotkałeś się już z luzną prowadnicą od zaworów ( na pewno) w ubiegłym sezonie spotkałem się z kilkoma przypadkami gdy gniazdo zaworowe było luzne, a silnik B&S pracował tylko przez 3-5min normalnie pózniej zaczynał pływać po obrotach i tracić moc, dopiero przy próbie docierania gniazda zaworowego zauważyłem że ono się obraca w karterze cylindra, ale w tym przypadku jest inaczej, po prostu pracuje jak by miał za bogato, albo filtr o którym wspominałem w poście wyżej, albo ta nieszczęsna śruba (dysza) składu mieszanki. I dlaczego by paliwo dostawało się do oleju, pierścienie wątpie, prędzej odmą
  • Poziom 15  
    Jeszcze raz należy wrócić do gaźnika a szczególnie do pływaka, jeżeli regulacje są poprawne (?) to może pływak jest zbyt ciężki -napełnił się paliwem
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto