Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z kluczem Renault Megane 99

07 Lut 2010 23:15 4089 9
  • Poziom 2  
    Witam dzien dobry. Mam problem z Renault Megane 99. Otoz nie dziala kluczyk znaczy nie moge odblokowac immobilasera. Jedynymsposobem moge odpalic auto poprzez wbicie 4-ro cyfrowego kodu ale jest to denerwujace robic za kazdym razem gdy auto chwile postoi i zalacza sie na nowo immobiliser. Dioda od IR swieci bo sprawdzalem. Czerwona dioda takze na boku kluczyka. Czy jest to moze problem ze kluczyk sie rozkodowal? Przestal dzialac pewnego poranka i rozkrecilem go i zobaczylem ze dioda od IR jest odlutowana. Przylutowalem ja i swieci tak jak wczesniej mowilem. Czy jest jakis sposob zeby ten klucz jakos zakodowac na nowo czy wogole o co tu chodzi w tym? Czy musze wymieniac klucz? (zapasowy zgubilem).
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    A w jaki sposob i ktory odbiornik? Chodzi o ten kolo lusterka?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Dziekuje wszystkim za wspisy pod moim postem jak rowniez instrukcje synchronizacji kluczyka zamieszczone w innych tematach. ZROBILEM :) Jestem z siebie dumny bo zaoszczedzilem sobie pare zlotych za specjalitye. W kazdym razie narazie dziala. Jezeli przestanie i wykonam jeszcze raz te same czynnosci bezskutecznie odezwe sie. Pozdrawiam serdecznie. Pa
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Motronic napisał:
    Darkmind napisał:
    bo zaoszczedzilem sobie pare zlotych za specjalitye.

    I to jest to, co mnie zniechęca do pomocy na tym forum. Znów się czuję, jak by mi ktoś powiedział "dzięki frajerze".


    I nawet Ci POMOGL nie nacisnol
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Motronic napisał:
    Pieprzyć to pomógł, ale wszytkim się wydaje, że pomocy w tym dziale udzielają fryzjerzy, dekoratorzy wnętrz i inżynierowie ochrony środowiska.
    I po mechanikach/elektrykach można sobie jeździć dowoli, ile kto chce.


    Z calym szacunkiem Jurek za duzo pomagasz lamerstwu i nie tylko Ty tracisz na tym
  • Poziom 2  
    Przepraszam za wyrazenie. Nie nie mialem na mysli zadnej zlosliwosci. Sam jestem za tym ze jezeli ktos studiowal cos niech to wkoncu inni docenia i zaczna za to placic. Jednakze w tym wypadku sprawa zakonczyla zwyczajna kombinacja czynnosci a nie naprawy z wymiana podzespolow. Takie czynnosci powinnien gwarantowac ASO Renault gdyz jest to niedopomyslenia zeby problemy z immobilaserem wystepowaly na taka skale w samochodach Renault. W zyciu juz nigdy nie kupie Renault chocibym nawet wygral w Totka i szastal kasa na prawo i lewo.

    Dodano po 8 [minuty]:

    A po drogie czesto tego typu naprawy sa zwyczajnym robieniem ludzi w bambuko. Ostatnio mialem tez problem. Zapalala mi sie kontrolka na desce (wezyk wygladajacy jak puls) i auto mialo na biegu jalowym obroty ok 1500 na min. Pojezdzilem po mechanikach kazdy patrzyl, marszczyl sie dumal i wymienial domniemane podzespoly do naprawy. Koszty astronomia jak dla mnie. Wkoncu zwarlem sie w sobie i postanowilem sam pogrzebac i okazalo sie ze wtyczka idaca od modulu do gaznika sie obluzowala. Wystarczyla ja zwyczajnie wcisnac. A jak bym oddal do serwisu to jak myslicie ile zaplacilbym...?