Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak wolnych obrotów na benzynie (Mercedes W124 300E +G 91r)

09 Lut 2010 17:53 10095 15
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich.
    Mam problem z moja bestia , problem jest tego typu że brak wolnych obrotów na benzynie na gazie jest wszystko ok pali lekko na benzynie jak zimny tez zapali ale nie zawsze muszę mu dać gazy poprostu niema wolnych na benzynie jak trzyma go na gazie to chodzi dobrze do odcięcia nie wiem co może być.
    Dodam jeszcze że ostatnio wymieniłem cały wtrysk włącznie klapa spiętrzającą i na gazie chodzi idealnie a na benzynie brak wolnych obrotów już nie wiem co może być proszę o pomoc .
  • Poziom 15  
    Witam wygląda na żle wyregulowaną mieszankę jest to trudne do regulacji ale jak coś kumasz to za pomocą imbus nr3 z góry delikatnie wykręć i zobaczysz co się dzieje,ponadto wyczyść zawór dodatkowego powietrza,tylko go nie mocz bo jest to urządzenie elektryczne.Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    No możliwe że żle wyregulowana ale co wykręcić z góry imbulem nr3?
  • Poziom 15  
    Witam na rozdzielaczu jest regulacja ,reguluje się skład mieszanki ,niewiem czy wykręcić czy delikatnie wkręcić ale bardzo mnimalne ruchy imbusikiem.Jest to trudne do zrobienia ale dasz rade tylko cierpliwości.
  • Poziom 9  
    Z tego co wiem to chyba by trzeba było to odkręcić i dopiero wtedy pod kapselkiem jest śrubka na wkręt płaski i to chyba nią się reguluje ale nie jestem pewien żeby ktosie odezwał kto mial z tym doczynienia

    Dodano po 26 [minuty]:

    Małe sprostowanie chodzi i o to ze mam regulowac to tym co na zdjeciu

    Brak wolnych obrotów na benzynie (Mercedes W124 300E +G 91r)

    Czy tym co na tym obrazku pod numerem 6
    Brak wolnych obrotów na benzynie (Mercedes W124 300E +G 91r)
  • Poziom 15  
    Regulujesz rysunek nr 6 tak jak wcześniej pisałem minimalne ruchy.Daj znać jak ci poszło,nie spiesz wymaga to trochę precyzji.
  • Poziom 9  
    Sprawdziłem to nie skład mieszanki regulacja nic nie dała już sam nie wiem co może być masz jeszcze jakieś propozycje ?
  • Poziom 15  
    Ostatnie co mi przychodzi do głowy to potencjometr klapy spiętrzającej.Sprawdzić to możesz za pomocą miernika,wysunąć zacisk trochę i podpiąć się pod dolny i środkowy bolec na mierniku powinno być 07+_ 01 jak pamiętam.Ewentualnie go zdemontuj i sprawdzisz czy scieżki nie są bardzo powycierane, jeśli tak to te dwa pazurki rozegnij lekko tak aby nie chodziły po wytartych śladach,przed zdjęciem zaznacz pozycje.Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Dobra Krzychu dzięki za wszelakie podpowiedzi miałeś racje to źle wyregulowana dawka miałeś racje w 30 minut dałem rade sie wz tym uporać i maszyna lata jak trzeba teraz!
    Dzięki za podpowiedz.
    tu jeszce jest opisana dokładna regulacja może komuś jeszce sie przyda

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8822d838c94bd1cb
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    tak też miałem ale wyminiłem go na nowy i jest git znalazłem we wrocławiu nowy orginalny bocsh za 330 zł niedrogo bo putałem w intercars był za 695 chyba jak sie niemyle
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    NIee ja kupiłem drugi na używkach w Olsztynie cały przepływomierz za 80 złoty wiec nie opłacała mi się kupować nowego i regulować wiec kupiłem używkę i wyregulowałem tylko dawkę i teraz jest luksio
  • Poziom 12  
    Motronic napisał:
    A ustawiłeś go? Widziałeś, że ma eliptyczne otwory?

    A możesz napisać jak to dokładnie zrobić (ustawić) tzn wyregulować potencjometr?
  • Poziom 15  
    Rolls do czego ci potrzebna dokładna regulacja,bo cały opis regulacji KE jest już opisywany kilka razy.
  • Poziom 12  
    krzsiu1960

    Starłem się dokładnie prześledzić wątek ale nie doczytałem się w jaki sposób ustawić sam potencjometr klapki przepływomierza.

    chciałbym dowiedzieć się jak go ustawić w odpowiednim położeniu,
    tam jest subtelnie mały zakres poruszania nim,
    czym się kierować ?
    potrzebne są konkrety.